Jeg har ondt i røven???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.777 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Anonym trådstarter

Øhm ja.. Det er hvad jeg har..

Jeg håber det er okay jeg skriver som ano.. Jeg synes det er lidt flovt at spørger så tit herinde. 

Jeg er i uge 36.. og er første gangs gravid, så der er lige nogle ting som jeg jo bare ikke ved noget som helst om.. Så derfor spørger jeg lige herinde.. Og håber på lidt hjælp..

Baby var MEGET som i MEGET aktiv i aftes, og der gjorde ondt når h*n skubbede til mig. Og jeg er MEGET øm i maven og underlivet..

Jeg har meget ondt i ben og hofter osv når jeg ligger, står og går.

Idag kommer der så sådan et "blop" eller "knips" inde fra maven..

Og pludselig nu her så får jeg ondt i røven.. Som i at der en som står og prikker mig på/i røven.. Og det er sådan det stykke man sidder på.. Og så føles det som om det går ud i mit haleben og resterende knogler og hvad der nu er deromme..

Øøhm.. Har også haft meget bæ-mave her de sidste par dage.. Plejer at "lave" 1-2 gange om dagen.. Og de sidste par dage har det været op til 3 gange..

Er der nogen som selv har oplevet dette??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Anonym trådstarter

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Er det begyndende veer??

Anmeld

25. januar 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

Jeg håber det er okay jeg skriver som ano.. Jeg synes det er lidt flovt at spørger så tit herinde. 

Jeg er i uge 36.. og er første gangs gravid, så der er lige nogle ting som jeg jo bare ikke ved noget som helst om.. Så derfor spørger jeg lige herinde.. Og håber på lidt hjælp..

Baby var MEGET som i MEGET aktiv i aftes, og der gjorde ondt når h*n skubbede til mig. Og jeg er MEGET øm i maven og underlivet..

Og pludselig nu her så får jeg ondt i røven.. Som i at der en som står og prikker mig på/i røven.. Og det er sådan det stykke man sidder på.. Og så føles det som om det går ud i mit haleben og resterende knogler og hvad der nu er deromme..

Øøhm.. Har også haft meget bæ-mave her de sidste par dage.. Plejer at "lave" 1-2 gange om dagen.. Og de sidste par dage har det været op til 3 gange..

Jeg ved ikke med knipset i maven, men der siges at racerrøv godt kan være (et af de MANGE) tegn på snarlig fødsel. Men du er jo også ved at være derhenne af. Men der kan jo gå uger endnu. Men hvis det fortsætter og du er utryg så ring til fødegangen. De er så rare.. Hellere spørg en gang for meget end for lidt!

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Jeg ved ikke med knipset i maven, men der siges at racerrøv godt kan være (et af de MANGE) tegn på snarlig fødsel. Men du er jo også ved at være derhenne af. Men der kan jo gå uger endnu. Men hvis det fortsætter og du er utryg så ring til fødegangen. De er så rare.. Hellere spørg en gang for meget end for lidt!

Det er som sådan ikke racermås jeg har.. Mere bare sådan alm bæ.

Anmeld

25. januar 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

Det er som sådan ikke racermås jeg har.. Mere bare sådan alm bæ.

Men så ofte bæ da... Tror det går ud på det samme. Bæ er vel bæ ligegyldig i hvilken fasthed Tror bare der er ved at blive gjort plads

Anmeld

25. januar 2012

Mille83

Anonym skriver:

Jeg tænker evt. hæmorider (hedder det ikke det?) Det har jeg hørt mange får men kan ikke huske om det er efter de har født har ikke prøvet det.

Men da jeg fødte sagde det SLAM i maven også gik vandet, jeg havde dagen før rendt på toilet som en gal....

Anmeld

25. januar 2012

Moms

Hvor langt er du?

Har du fået noget at vide om hvordan baby står? Hovedet op eller ned?

Min dreng stod og trampede på min endetarm i et stykke tid og sparkede på blæren. Det kunne godt gøre ondt.

Knipset - var det noget du hørte eller mærkede? Der var en tråd engang med nogle, der kunne høre noget fra maven - mener det blev betegnet som klik, men hæng mig ikke op på det. Ingen forklaring den gang.

Dem jeg har læst om mht. til afføring op til fødsel, havde tynd afføring.

Baby kan jo godt komme til at stå sådan, at der bliver trykket på nogle nerver, og det er det, der gør ondt.

Moms

Anmeld

25. januar 2012

Moms

Moms skriver:

Hvor langt er du?

Min dreng stod og trampede på min endetarm i et stykke tid og sparkede på blæren. Det kunne godt gøre ondt.

Knipset - var det noget du hørte eller mærkede? Der var en tråd engang med nogle, der kunne høre noget fra maven - mener det blev betegnet som klik, men hæng mig ikke op på det. Ingen forklaring den gang.

Baby kan jo godt komme til at stå sådan, at der bliver trykket på nogle nerver, og det er det, der gør ondt.

Moms

Hov - uge 36 så jeg lige - sorry

Moms

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Hvor langt er du?

Moms

Jeg er uge 36..

De der klik oplever jeg også.. Men det lyder som om det kommer fra min rygsøjle eller sådan noget.. 

Baby står med hovedet nedad, men fik afvide til jm sidst at hun nok ikke ville vende sig igen..

Jeg både kunne hører og mærke det knips.. Det føltes lidt som et knips eller som ... hmmm tjaa.. hvad kan man sige.. som om en lille vandballon sprang.. Hvis man kan sige det sådan..

Jeg har haft ondt i maven de sidste dage, men ikke sådan helt vildt.. men den rumler som når man har rigtig ondt i maven..

Jeg synes det er mystisk.. Jeg har slappet lidt af til aften, og det kommer stadig engang imellem, og jeg er blevet rigtig øm i maven, og det føles som om at alt indeni mig maser/presser nedad.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.