Suk, får det mon nogensinde ende...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

ivfmarie

Nu syntes jeg lige at Malte var i bedring med hoste og snot, og hans humør i forgårs og i går var helt vildt godt, men så i går til middag kastede han op? Bare lige pludselig +o(? Og så kastede han ellers alt hvad han fik at spise og drikke i løbet af dagen op... Og i nat begyndte han med feber (39,6), han har fået ganske lidt mad og drikke til at blive nede idag, men han har haft feber hele dagen. Og nu er hans øjenbetændelse også blusset op. Han plejer ellers at være ganske munter selvom han er syg, men idag har han virkelig været søllet :'(. Nå, men nu er han altså puttet med en lille numsepanodil, og så må vi håbe på en fredelig nat, og så tager vi til lægen i morgen. Det er garanteret mellemørebetændelsen der ikke er slået ordentlig ned af penicillinkuren... Marie - der ikke kan huske om Malte nogensinde har været rigtig rask?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Loggidut

hmmmm....søde ven....hvor er det bare træls for jer...jeg håber virkelig snart i er ved at være oven på igen...trænger da snart til en kop kaffe....

jeg ved jo slet ikke hvad jeg skal skrive...for det er bare ikke sjovt når de små kører i ring på den måde!

hvad med Freja...går det bedre med hende?

Anmeld

5. marts 2008

Tynen

Det er bare træls, Marie!

Håber at lægen kan gøre noget for jer!

God bedring!! Håber I får en fredelig nat!

Trine

Anmeld

5. marts 2008

BellaT

:(:(:(

God bedring med Malte-drengen(H).
Nu må han snart blive rask da. Lægen må udskrive en rask-blivnings-pille:D.
Øv, det er bare ikke rart når de små tydeligt har det rigtig skidt:(.

Knus fra Helle...

Anmeld

5. marts 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

hmmmm....søde ven....hvor er det bare træls for jer...jeg håber virkelig snart i er ved at være oven på igen...trænger da snart til en kop kaffe....

jeg ved jo slet ikke hvad jeg skal skrive...for det er bare ikke sjovt når de små kører i ring på den måde!

Åh tak søde... vi er nu forbløffende ovenpå til trods for elendigheden :D. Freja er helt fresch - top nice!
Og jeg har jo været på cafe med et par tøser mens drengene har passet på hinanden idag. Så jeg er jo helt overskudsagtig, og klar til at tage en eventuel nattetjans hvis det bliver aktuelt!
Men det er da synd for bettepjok. Han har sovet uden en lyd siden 19.30, så måske har han det bedre?

Og kaffe!! JAAA inden længe.. hihi, og måske ka vi låne Christians Wii, og så snuppe en omgang cybersport?

Knus fra Marie - med overraskende godt humør 8D :D :))

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Loggidut skriver:

Åh tak søde... vi er nu forbløffende ovenpå til trods for elendigheden :D. Freja er helt fresch - top nice!
Og jeg har jo været på cafe med et par tøser mens drengene har passet på hinanden idag. Så jeg er jo helt overskudsagtig, og klar til at tage en eventuel nattetjans hvis det bliver aktuelt!
Men det er da synd for bettepjok. Han har sovet uden en lyd siden 19.30, så måske har han det bedre?

Og kaffe!! JAAA inden længe.. hihi, og måske ka vi låne Christians Wii, og så snuppe en omgang cybersport?

Knus fra Marie - med overraskende godt humør 8D :D :))

har han noget valg?
lol....vi smugstjæler den mens jeg sender ham på byggeren....altså skrid unge...mor skal lege....hæ hæ...og så Malte og Tif i barnevognene...og os på Christians værelse...ja stuen er jo beslaglagt...med mindre vi vil hoppe i sengene...hæ hæ....

Anmeld

5. marts 2008

Susan1978

åhhhh ha...

jeg er heller ik sikker på Emil nogen sinde har været helt rask... der har altid været bare et eller andet..

så velkommen i klubben.. :P

Men Marie vi er jo stærke cornflaker mødre, så vi klarer den sammen.

RIGTIG GOD BEDRRING TIL Malte musen..

Knus en meget brugt Susan

Anmeld

5. marts 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Nu syntes jeg lige at Malte var i bedring med hoste og snot, og hans humør i forgårs og i går var helt vildt godt, men så i går til middag kastede han op? Bare lige pludselig +o(? Og så kastede han ellers alt hvad han fik at spise og drikke i løbet af dagen op... Og i nat begyndte han med feber (39,6), han har fået ganske lidt mad og drikke til at blive nede idag, men han har haft feber hele dagen. Og nu er hans øjenbetændelse også blusset op. Han plejer ellers at være ganske munter selvom han er syg, men idag har han virkelig været søllet :'(. Nå, men nu er han altså puttet med en lille numsepanodil, og så må vi håbe på en fredelig nat, og så tager vi til lægen i morgen. Det er garanteret mellemørebetændelsen der ikke er slået ordentlig ned af penicillinkuren... Marie - der ikke kan huske om Malte nogensinde har været rigtig rask? [/citat] Åh nej, søde Marie! Stakkels lille Malte :( Det er altså ikke spor sjovt med de små pjok, når de ikke kan sige, hvad der er galt:( Men godt, at du har haft dig en pause dag med tøser :) Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.