Lønnet praktik på sygeplejeuddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.351 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Meilby

Hejsa!

Jeg overvejer at søge ind på sygeplejeuddannelsen, og er derfor ved at kigge lidt på økonomi.

Er der nogle der ved hvor stor lønnen er i 1. og 2. praktikperiode?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Phoenix

Hvis det er sygeplejerske uddannelsen du mener, så får du kun SU hele vejen igennem. Også i praktikkerne. 

Anmeld

25. januar 2012

Meilby

Har bare lige læst et sted at det er blevet lavet sådan at man får løn i praktikkerne?

Anmeld

25. januar 2012

MissTas

Meilby skriver:

Hejsa!

Jeg overvejer at søge ind på sygeplejeuddannelsen, og er derfor ved at kigge lidt på økonomi.

Er der nogle der ved hvor stor lønnen er i 1. og 2. praktikperiode?

kun SU hele vejen igennem uddannelsen.. ingen løn i praktik.. jeg får om måneden 4606 kr. også selvom man har børn..

Anmeld

25. januar 2012

Meilby

Okey

Men man kan vel stadig tage sulån og supplerende sulån når man har børn?

Anmeld

25. januar 2012

MissTas

Meilby skriver:

Okey

Men man kan vel stadig tage sulån og supplerende sulån når man har børn?

ja, det kan man men de skal jo så betales tilbage, så om det er en fordel er så op til den enkelte

Anmeld

25. januar 2012

Meilby

MissTas skriver:

ja, det kan man men de skal jo så betales tilbage, så om det er en fordel er så op til den enkelte

Ja ville også helst undvære det, men min kæreste og jeg vil gerne igang på samme tid og så er det desværre bare nødvendigt

Og så må vi tage det som det kommer

Men tusind tak for svar Er du selv igang med uddannelsen?

Anmeld

25. januar 2012

MissTas

Meilby skriver:

Ja ville også helst undvære det, men min kæreste og jeg vil gerne igang på samme tid og så er det desværre bare nødvendigt

Og så må vi tage det som det kommer

Men tusind tak for svar Er du selv igang med uddannelsen?

ja, så kan jeg godt se at det ellers er svært at få til at køre rundt ..

ja, er selv i gang.. dog på barsel nu .. men starter hvor jeg slap når min barsel er slut

Anmeld

25. januar 2012

Meilby

Er du glad for det?

Er sådan i tvivl om hvad jeg skal kaste mig ud i, har altid tænkt pædagog, og arbejder også pædagogmedhjælper nu, men synes bare jobbet som sygeplejerske virker så meget mere spændende

Og så synes jeg det kunne være super spændende at læse videre til sundhedsplejerske

Anmeld

25. januar 2012

MissTas

Meilby skriver:

Er du glad for det?

Er sådan i tvivl om hvad jeg skal kaste mig ud i, har altid tænkt pædagog, og arbejder også pædagogmedhjælper nu, men synes bare jobbet som sygeplejerske virker så meget mere spændende

Og så synes jeg det kunne være super spændende at læse videre til sundhedsplejerske

jeg er rigtig glad for det og min plan er også videre uddannelse til sundhedsplejerske smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.