At fortælle om graviditeten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er som sagt gravid efter 3 ufrivillige aborter på 1 år.

Denne gang går alt lige efter bogen, er i 14. uge nu Er endelig begyndt at slappe mere af og glæde mig over det lille nye liv i min mave. Men er nervøs over at skulle fortælle folk om min graviditet. De andre gange fortalte vi nyheden næsten med det samme, men det endte jo galt

Jeg er især nervøs hvordan min familie reagerer eftersom jeg lige var startet på en ny uddannelse, og er nu sygemeldt resten af graviditeten. Det væreste bliver at fortælle min veninde det som ikke kan blive gravid selv, og sidste gang blev hun nærmest gal og ville ikke snakke med mig, jo først da hun fandt ud af jeg havde aborteret...

Ja havde bare brug for at høre om andre har det på samme måde mht at fortælle nyheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Flowers

Jeg har selv været ude for 2 ufrivillige aborter før uge 12, og jeg nåede at fortælle det til hele familien og alle vennerne ved den første. Det var forfærdeligt. Og i denne graviditet føler jeg mig lidt som "ulven kommer", ved at fortælle det før NF. men de tætteste har dog fået det at vide :-S

jeg kan sagtens følge dig, især mht veninden. Jeg har selv en veninde med skruk, men hun kan sikkert godt få børn, kan/vil bare ikke lige nu pga uddannelse, og hende har jeg da helelr ikke fortalt... Men du skulle jo have en rimelig stor sandsynlighed for at fuldføre nu hvor du er ovre NF, men hvis ikke du vil fortælle, kan du jo lade maven gro, og folk komme til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.