Hej med jer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

FrkLarsen

Hvordan går det med jer og jeres små? 

Herhjemme går det over alt forventning, Emilie er en pige med power på 24/7, der kan ikke blive 5 min hvor hun bare sidder og slapper af. 

Hun er ca. 82/83cm høj nu efter eget mål, og vejer de 11kg, så hun er jo en gennemsnits 1½ årig. 

Hun snakker og snakker, det er simpelthen så hyggeligt at have fået et lille 'menneske', hvis i forstår, hjemme i huset! 

Hun render rundt og råber efter mig, hun siger 'SE MOR' hvis der er noget jeg skal se. Der bliver også sagt far, vov vov, mad, juice,  barbapapa, pingu etc 

Emilie bruger str 86 i tøj nu, og bruger str 20/21 i sko.. 

Hvor langt er jeres små i deres udvikling?

Og så lige et billede af min lille guldlok. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

FrkLarsen

Slet ingen der vil fortælle hvordan det går? 

Anmeld

13. februar 2012

Jibbe

Hej

Åh jeg er aldrig herinde mere - altså i gruppen og har næsten heller ingen tid til den normale debat.

Frej er blevet så stor og dygtig. De sidste uger er han virkelig begyndt at sige mange ting og det er sjældenere at jeg ikke forstår hvad han mener.
Han er stadig ekstremt aktiv og glad og tonser rundt hele dagen.
Han er endelig begyndt at sove ordentligt - både til middag og om natten - hvilket er nødvendigt og tiltrængt da han jo bliver storebror til juni!

Han er bare så dejlig og skøn og evig glad!

Jeg aner ikke hvad han vejer - til 15 mdrs undersøgelsen vejede han 12,5 kg og han bruger 92 i alt tøj nu. Så vel omkring 88-92 cm høj eller lign og han er blevet længere og slankere så tror vægten må være omkring 12-13 kg.

Og tilsidst et lille lækkert billede af verdens dejligste dreng

Anmeld

18. februar 2012

NoName

Hej Piger,

Ja, jeg havde faktisk slettet min profil, men ville lige prøve om den stadig var aktiv - og det var den sørme

Man kan så spørge sig selv om hvorfor jeg prøvede på at logge på igen? og ja jeg kender ikke svaret, måske nysgerrighed...

Man undrer sig nok også over at jeg har ændret mit brugernavn - til det kan jeg svare at når min profil nu alligevel ikke var slettet, så kan jeg jo lige så godt starte på en frisk - med et nyt navn som ingen andre end jer på min venneliste kender.

Når alt det nu er sagt, så lad os komme til sagen.

Hvor ser jeres efterhånden stoooore børn dejlige ud

skønne unger vi fik lavet der i 3 kvartal 2010

Min Caroline, tonser bare derud af med 180 i timen. Dog kan hun godt sidde stille og rode med et eller andet - i kortere tid. Hun er en stor dame på øhhh ca. 14-15kg (har ikke vejet hende længe) og vil tro hun er et sted midt i 80'erne sårn højdemæssigt. Hun bruger str 24 i sko og i tøj hedder der 92-98.

Hun snakker som et vandfald fra hun slår øjnene op til de falder i igen. Hun er rigtig god til at gøre sig forståelig og har allerede lært sig selv hvordan man hundser rundt med folk. hun vimser forbi en så man ikke kan nå hende og siger så "kom" og vifter med armen, kommer man ikke kommer hun hen og siger "hånd" og så bliver man slæbt med derhen hvor hun nu synes. Vildt sødt altså Hun er simpelthen så sjov.

Og her er et par billeder af min smukke rumperøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.