Hej Piger,
Ja, jeg havde faktisk slettet min profil, men ville lige prøve om den stadig var aktiv - og det var den sørme 

Man kan så spørge sig selv om hvorfor jeg prøvede på at logge på igen? og ja jeg kender ikke svaret, måske nysgerrighed...
Man undrer sig nok også over at jeg har ændret mit brugernavn - til det kan jeg svare at når min profil nu alligevel ikke var slettet, så kan jeg jo lige så godt starte på en frisk - med et nyt navn som ingen andre end jer på min venneliste kender.
Når alt det nu er sagt, så lad os komme til sagen.
Hvor ser jeres efterhånden stoooore børn dejlige ud 

skønne unger vi fik lavet der i 3 kvartal 2010 

Min Caroline, tonser bare derud af med 180 i timen. Dog kan hun godt sidde stille og rode med et eller andet - i kortere tid.
Hun er en stor dame på øhhh ca. 14-15kg (har ikke vejet hende længe) og vil tro hun er et sted midt i 80'erne sårn højdemæssigt. Hun bruger str 24 i sko og i tøj hedder der 92-98.
Hun snakker som et vandfald fra hun slår øjnene op til de falder i igen. Hun er rigtig god til at gøre sig forståelig og har allerede lært sig selv hvordan man hundser rundt med folk. hun vimser forbi en så man ikke kan nå hende og siger så "kom" og vifter med armen, kommer man ikke kommer hun hen og siger "hånd" og så bliver man slæbt med derhen hvor hun nu synes. Vildt sødt altså
Hun er simpelthen så sjov.
Og her er et par billeder af min smukke rumperøv
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld