30+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Pixi-pigen

Goldberg86 skriver:

Der gaar staerkt.. 10 uger tilbage og min lille guldklump kommer til verdenen

Hold op en smuk mave! Den sidder lige hvor den skal. Jeg er simpelthen så nysgerrig! Hvad er grunden til du bor i LA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Goldberg86

Pixi-pigen skriver:

Hold op en smuk mave! Den sidder lige hvor den skal. Jeg er simpelthen så nysgerrig! Hvad er grunden til du bor i LA

Mange taak 

Jamen faren til barnet som saa ogsaa er ham jeg er sammen med er herfra og bor her.. Saa ja derfor er jeg ogsaa endt her

Anmeld

27. januar 2012

Pixi-pigen

Goldberg86 skriver:

Mange taak 

Jamen faren til barnet som saa ogsaa er ham jeg er sammen med er herfra og bor her.. Saa ja derfor er jeg ogsaa endt her

Aha sådan;-) det giver jo rigtig god mening. Kunne forstille mig at der er super skønt i LA(lidt misundelig) glæder mig til at læse din FB. Og høre om din oplevelse af at føde på et amerikansk hospital

Anmeld

27. januar 2012

Goldberg86

Pixi-pigen skriver:

Aha sådan;-) det giver jo rigtig god mening. Kunne forstille mig at der er super skønt i LA(lidt misundelig) glæder mig til at læse din FB. Og høre om din oplevelse af at føde på et amerikansk hospital

haha ja.. Her er dejligt og skoent, men det er noget helt andet at bo her.. Maa sige jeg savner Danmark en hel del, eller nok mere familien og vennerne

Men ja jeg skriver en opdatering naar han er kommet ud

Anmeld

27. januar 2012

Timmner

Flot mave, har du 2 babyer .. siden der står 2 børn på din side

Anmeld

27. januar 2012

Goldberg86

Timmner skriver:

Flot mave, har du 2 babyer .. siden der står 2 børn på din side

Taaak.. nej det har jeg godt nok ikke, der er vidst lige noget jeg skal have rettet

Men tak for paamindelsen..

Anmeld

27. januar 2012

Timmner

Goldberg86 skriver:

kkukunkunnkunneggogod

Taaak.. nej det har jeg godt nok ikke, der er vidst lige noget jeg skal have rettet

Men tak for paamindelsen..

Det kunne godt være og det var sp lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.