Bidrag til tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Sabine...!

Kan man få erstatning for at have født?  looooool må jeg nok lige sige da. 
sorry. men det er satme langt ude.  
Så vil jeg også have erstatning hver gang jeg banker stortåen ind i fodlisten, selvom jeg egentlig selv er ude om det, for jeg kan jo også bare lære at løfte mine fødder lidt højere  

jep jeg fik penge for kørsel, svig og smerte ved fødslen... men jo af knægtens far... ikke af staten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Anette&Sophia

Sabine...! skriver:

jep jeg fik penge for kørsel, svig og smerte ved fødslen... men jo af knægtens far... ikke af staten...

hold da kæft 

Anmeld

26. januar 2012

MissTas

Anette&Sophia skriver:

Kan man få erstatning for at have født?  looooool må jeg nok lige sige da. 
sorry. men det er satme langt ude.  
Så vil jeg også have erstatning hver gang jeg banker stortåen ind i fodlisten, selvom jeg egentlig selv er ude om det, for jeg kan jo også bare lære at løfte mine fødder lidt højere  

ikke mærkeligt at statskassen og kommunerne så tit er på røven med hensyn til penge.. folk får godt nok i hoved og røv..

Anmeld

26. januar 2012

celkt

jeg ved at nogen kommuner yder tilskud til 3-linger men ikke til tvillinger, desværre....

Anmeld

26. januar 2012

Sabine...!

MissTas skriver:

ikke mærkeligt at statskassen og kommunerne så tit er på røven med hensyn til penge.. folk får godt nok i hoved og røv..

det er jo et tilskud du som enlig kan få af barnets far.. ikke noget staten betaler...

Anmeld

26. januar 2012

MissTas

Sabine...! skriver:

det er jo et tilskud du som enlig kan få af barnets far.. ikke noget staten betaler...

okay, men alligevel

synes stadig at man får i hoved og røv .. alle de bidrag og tillæg man kan få for noget man selv har valgt .. men hver sin mening

Anmeld

26. januar 2012

Sabine...!

okay, men alligevel

synes stadig at man får i hoved og røv .. alle de bidrag og tillæg man kan få for noget man selv har valgt .. men hver sin mening

ikke nogen der siger vi ikke er enig...

den enste grund til at jeg søgte det den gang var at knægtens far, var et meget Stort røvhul..  og ja så blev jeg sur og gik i små sko... også skulle han fandme bare punge ud...

Anmeld

26. januar 2012

MissTas

Sabine...! skriver:

ikke nogen der siger vi ikke er enig...

den enste grund til at jeg søgte det den gang var at knægtens far, var et meget Stort røvhul..  og ja så blev jeg sur og gik i små sko... også skulle han fandme bare punge ud...

hehe skam også helt i orden.. selvfølgelig tager man da hvad man kan få.. det gør vi alle da.. ligger jeg ikke skjul på! men vi har det sq godt i forhold til så mange andre og forstår bedre og bedre hvorfor kommunerne hvert år er i underskud og skal spare.. for der går sq mange penge til sager som kommunen ikke burde have noget med at gøre..

Anmeld

26. januar 2012

AnnaK89

Sabine...! skriver:

Staten går jo ind og betaler, hvis faderen ikke kan og med alt det de stakkels mænd efterhånden skal betale - ja det er det ikke usandsynligt at staten kommer til at betale.

Anmeld

26. januar 2012

skønneunger

AnnaKJ skriver:

Staten går jo ind og betaler, hvis faderen ikke kan og med alt det de stakkels mænd efterhånden skal betale - ja det er det ikke usandsynligt at staten kommer til at betale.

hvorfor er det stakkels mænd?de kunne jo bare passe bedre på, jeg syntes egentlig alle de tilskud er fair, det er jo moderen der står med det hele og manden kan bare gøre hvad der passer ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.