Tabertråden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. marts 2009

Diana...

Hej Piger

Er jeg den eneste der gerne vil tabe mig her efter fødslen?

Jeg har tabt alt hvad jeg tog på og mere til men vil gerne lige smide 11 kg mere?
Skal vi ikke lave en fast veje dag med mål osv? det altid nemmere nå man har nogen at støtte sig til.

Men jeg vil gerne lægge ud...

vægt før graviditet 81,6
vægt samme dag jeg føde 86,2
vægt 2 dage efter fødsel 78,2
vægt nu 76,1

mål 65
så skal tabe 11 kg

mål på mave og røv kommer når jeg får købt et målebånd.

Knus Diana som håber i andre vil være med på en fast fredags vejnings dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

MoarViborg

Jeg vil gerne være med når jeg har født

Men hvor er det da flot du ikke tog mere på under graviditeten!! - og at du er så langt nede nu! Meget imponerende

Anmeld

14. marts 2009

Mca<3

Jeg er helt klart også med ...
Min vægt er normal 64 og den skal jeg ned på igen ,, så lige pt er der 25 kg for meget på side benene Hopper på om et par uger..

Anmeld

14. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Jeg er helt klart også med ...
Min vægt er normal 64 og den skal jeg ned på igen ,, så lige pt er der 25 kg for meget på side benene Hopper på om et par uger..

Ja men du taber 10 ved fødslen

Anmeld

14. marts 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Jeg vil gerne være med når jeg har født

Men hvor er det da flot du ikke tog mere på under graviditeten!! - og at du er så langt nede nu! Meget imponerende

Ha ha ja men jeg havet jo os noget at tage af griner jeg tabte mig mens baby tog på under hele graviditeten det var meget tydeligt at se, tabte mig i ansigtet på armene og røv og lår mens maven vokset og vokset. men der er stadig noget mave og røv der skal af.

Anmeld

14. marts 2009

Muffinmus

Diana/Claus skriver:

Ja men du taber 10 ved fødslen

ØH...jeg tabte de 5 kg en graviditet ca vejer i baby, moderkage og fostervand...thats it...så nej, man taber ikke 10 kg ved fødslen...nogle gør
Men ja, kan da godt være ved i tabertråden...... regner med min blodmængde også daler stille og roligt nu her jo

Startvægt: 57 kg ca
Slutvægt: 72, 5 kg
-vægtøgning 15, 5 kg ca.
Vægt nu: 65, 5 kg ca.
Ønsket mål er selvfølgelig 57 igen....

Anmeld

14. marts 2009

Diana...

MariaE skriver:

ØH...jeg tabte de 5 kg en graviditet ca vejer i baby, moderkage og fostervand...thats it...så nej, man taber ikke 10 kg ved fødslen...nogle gør
Men ja, kan da godt være ved i tabertråden...... regner med min blodmængde også daler stille og roligt nu her jo

Startvægt: 57 kg ca
Slutvægt: 72, 5 kg
-vægtøgning 15, 5 kg ca.
Vægt nu: 65, 5 kg ca.
Ønsket mål er selvfølgelig 57 igen....

Det der mange der gør jeg tabte 8 kg svigermor tabte 8 første gang 10 anden gang min mor tabte 12 kg så det er jo MEGET forskelligt hvor meget man taber.
Hvor der os er nogen der slet ikke taber noget.

Knusser

Anmeld

14. marts 2009

Muffinmus

Ja, også hvis man har vand i kroppen, men det havde jeg stort set ike den her gang..... heldigvis..

Anmeld

14. marts 2009

Diana...

MariaE skriver:

Ja, også hvis man har vand i kroppen, men det havde jeg stort set ike den her gang..... heldigvis..

Åhh det var dejligt, jeg havet ikke vand i kroppen man har hørt det ikk er så behageligt så det jo dejligt du ikke havet så meget.

Knus

Anmeld

28. marts 2009

MoarViborg

Nu har jeg fået købt mig en vægt, så nu er der ingen vej udenom længere, kampen tilbage til normalvægten kan så småt begynde

Startvægt; 62 kg.
Slutvægt; 83 kg.
Vægtøgning ; 21 kg.
Vægt efter fødslen; 77 kg.
Mål: 62 kg.

Altså 15 kg igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.