Donerer du til Mødrehjælpen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Laulund87

Jeg har lige været i den lokale Mødrehjælp med tre poser tøj, legetøj osv Har afleveret rigtig meget de sidste 2 år.

Synes det er rigtig smart at man kan aflevere sager som sælges videre billigt, og pengene går til julehjælp. Totalt win win

Skal jo også lige kigge derinde når jeg kommer der, og tit kan man finde nogle rigtig fine sager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

lycly

Jeg siger lige stort tak til dig Jeg er en af dem der godt kan lide at købe tøj og ting i mødrehjælpen - og det er jo takket være sådan nogle som dig, at jeg kan det  

Har ikke selv rigtig afleveret noget, vil gerne gemme det meste af babytøjet til den næste vi skal have. Men når jeg er færdig med at få børn, SÅ får mødrehjælpen et ordentlig læs

Anmeld

24. januar 2012

Muhmi

Dejligt med sådan nogle gode sameritanere som dig!! Det er hårdt tiltrængt nogle gange

Når jeg bliver færdig med det tøj vi har herhjemme (Nå vi er færdige med at få babyer) Så vil jeg selv donere en ordentlig røvfuld til dem

Anmeld

24. januar 2012

Muhmi

LunaLykke skriver:

Jeg siger lige stort tak til dig Jeg er en af dem der godt kan lide at købe tøj og ting i mødrehjælpen - og det er jo takket være sådan nogle som dig, at jeg kan det  

Har ikke selv rigtig afleveret noget, vil gerne gemme det meste af babytøjet til den næste vi skal have. Men når jeg er færdig med at få børn, SÅ får mødrehjælpen et ordentlig læs

Well.. Jeg kunne også bare stjæle dit svar istedet for

Præcis det samme her

Anmeld

24. januar 2012

Laulund87

LunaLykke skriver:

Jeg har én enkelt pose tøj som betyder noget og som jeg gemmer

Men med alt det tøj min datter får, er jeg nødt til at aflevere jævnligt

Og så er det jo et godt formål

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Nej har ikke rigtig haft noget at donere og skal ikke af med det vi har lige nu, da jeg ikke ved om der kommer en til  Det vi har haft ekstra har jeg foræret til et vennepar.

Havde egentlig tænkt at gemme alt til min søster, men er der så noget hun ikke vil have så kan vi jo give det videre til f.eks Mødrehjælpen.

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Dejligt med sådan nogle gode sameritanere som dig!! Det er hårdt tiltrængt nogle gange

Når jeg bliver færdig med det tøj vi har herhjemme (Nå vi er færdige med at få babyer) Så vil jeg selv donere en ordentlig røvfuld til dem

Det er jo et skide fedt koncept så det støtter jeg gerne

Har selv fundet Brio legetøj til 10 kr derinde

Anmeld

24. januar 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Det er jo et skide fedt koncept så det støtter jeg gerne

Har selv fundet Brio legetøj til 10 kr derinde

Det er det i hvertfald... Jeg er selv storforbruger af genbrug.. Selvfølgelig kan jeg godt lide at købe nyt tøj... Men hvorfor skal noget tøj eller legetøj der sagtens kan bruges igen, bare smides ud? Nej nej.. Så dele med os andre...

Hold da op.. Det er alligevel vildt hvad man kan finde det til! Men de skal jo heller ikke have et overskud som sådan, så længe kassen går op og der er til elregningen, så er det jo fint!

Anmeld

24. januar 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Det er det i hvertfald... Jeg er selv storforbruger af genbrug.. Selvfølgelig kan jeg godt lide at købe nyt tøj... Men hvorfor skal noget tøj eller legetøj der sagtens kan bruges igen, bare smides ud? Nej nej.. Så dele med os andre...

Hold da op.. Det er alligevel vildt hvad man kan finde det til! Men de skal jo heller ikke have et overskud som sådan, så længe kassen går op og der er til elregningen, så er det jo fint!

Så længe der ikke er huller, totalt slidt eller pletter så ryger det derind Det er kun noget mærketøj eller nyt tøj jeg sælger.. Elsker også genbrug

Overvejer om man skulle donere barnevognen når lillepigen er vokset ud af den om 6-12 måeneder

Nej de skal ikke tjene fedt på det. Det er det der er så smart for alle har råd til at købe derinde, og overskuddet går til julehjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.