Fastlåste tråde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

piadas

Jeg ved ikke, om jeg er den eneste, der har tænkt på, at vi har rigtig mange fastlåste tråden i toppen herinde? Nu har jeg lige fået låst endnu en, og Zafir spurgte, om vi ville have nogle af dem låst op?

Mine forslag er, at vi låser de tre med Mødregruppe Jylland, Fyn og Sjælland op, 4-5-6-mdrs.-statistikkerne, tips og tricks samt opskrifter på babymad?

Er det for mange? For få? Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Mettemus

Jeg har tænkt det samme flere gange. Mange af de indlæg vi skriver i "nu og her" forsvinder ret hurtigt fra forsiden fordi der er så mange låste. Dem du nævner er ok med mig!

Anmeld

25. januar 2012

CA

Siger det samme som Mette 

Anmeld

25. januar 2012

Diana...

Har tænkt det samme jeg er ikke så tit her inde desværre og er så lud doven at jeg ikke gider blade videre til side 2 h he så jeg går glip af rigtig mange. 

Anmeld

25. januar 2012

AnneBJ

Enig!

Anmeld

25. januar 2012

Lilje82

Helt enig og synes dem dem du nævner er helt fin. De bliver vidst alligevel ikke brugt længere.

Anmeld

25. januar 2012

Kit

Enig

Anmeld

25. januar 2012

piadas

Nå det ser ud til, at de fleste er enige - jeg ved godt, der er nogle der ikke har svaret endnu, men jeg beder Zafir om at låse trådene op nu, så de kan forsvinde fra forsiden.

Håber det er ok med jer, der ikke har svaret!

Anmeld

29. januar 2012

AA10

Diana... skriver:

Har tænkt det samme jeg er ikke så tit her inde desværre og er så lud doven at jeg ikke gider blade videre til side 2 h he så jeg går glip af rigtig mange. 

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.