Har haft besøg af sundhedsplejersken idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. marts 2009

Diana...

Hej Piger

Først. NU synes jeg godt jeres små babyer må komme ud til verden.

Vi har haft besøg af SP idag for anden gang og han er bare så god min lille dreng.
Han vejer nu 4240 sidst hun var her vejet han 3700 så han har taget 540 på hold da op det meget på 14 dage han vokser jo fra mig hi hi.

Hun var meget overrasket over at han allerede fukuseret (staves) så meget med øjnene og ga så god kontakt så det jo bare super dejligt hun var sikker på at han var en af dem der begynde og lege tidligt fordi han allerede var så langt fremme det var dejlige nyheder da der har været så meget fra starten af.

Nåå ville bare lige dele min glæde med jer.

Knus Diana som håber jeres babyer snart kommer ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

MoarViborg

Eiigh hvor dejligt!! Skønt med positive reaktioner fra sundhedsplejersken - hun ved da hvad hun snakker om
Håber jeg får en sød sundhedsplejerske når den tid kommer! Man hører så meget forskelligt om de sundhedsplejersker!

Anmeld

13. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det er super dejligt, at hører, at SP var godt tilfreds med prinsen Det er vigtigt, at man har en sød SP som man har en god forbindelse til.

Jeg har allerede kontaktet den SP jeg havde til min søn og spurgt om jeg havde nogen indflydelse på om hun ville være min SP igen. Det ville hun heldigvis godt. Jeg havde amme problemer og støttede mig meget til hende i starten - hun kom desuden og kontrolvejede vores prins.

/ Katja 39+1, Luka 17 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.