2. gangsfødende på Hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg fik min datter ved PKS - nu er jeg gravid igen, og håber at kunne føde vaginalt næste gang. Men føder jeg ambulant, når det er mit 2. barn, men første "rigtige" fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

lycly

Nej, så bliver man betragtet som førstegangsfødende Sådan gør de i hvert fald på rigshospitalet

Anmeld

24. januar 2012

LR85

Spændende. Jeg er i samme situation som dig, fik PKS i 2010 og venter vaginal fødsel på hvidovre i juni  

Vi er jo fuldstændig ligesom 1.gangs fødende, ud over vi har prøvet alt det efter  

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Nej, så bliver man betragtet som førstegangsfødende Sådan gør de i hvert fald på rigshospitalet

Det håber jeg du har ret i - kan slet ikke overskue at blive "smidt" hjem lige efter... Noget andet er, hvis man selv har overskud.

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Spændende. Jeg er i samme situation som dig, fik PKS i 2010 og venter vaginal fødsel på hvidovre i juni  

Vi er jo fuldstændig ligesom 1.gangs fødende, ud over vi har prøvet alt det efter  

Hvorfor fik du PKS, hvis jeg må spørge? Har din jordmoder ikke informeret dig ang. fødslen? Altså ambulant eller ej?

Anmeld

24. januar 2012

LR85

Anonym skriver:

Hvorfor fik du PKS, hvis jeg må spørge? Har din jordmoder ikke informeret dig ang. fødslen? Altså ambulant eller ej?

Umiddelbart er vi jo 2. gangsfødende og derfor bliver vi vist smidt hjem hurtigt. Ville dog håbe der var mulighed for man kunne benytte sig a patienthotellet. Er ikke informeret om noget, men vil undersøge det. Syd det er meget a komme hjem efter nogen timer, hvor ens største barn også venter. 

Jeg fik kejsersnit da min dreng lå forkert. 

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Umiddelbart er vi jo 2. gangsfødende og derfor bliver vi vist smidt hjem hurtigt. Ville dog håbe der var mulighed for man kunne benytte sig a patienthotellet. Er ikke informeret om noget, men vil undersøge det. Syd det er meget a komme hjem efter nogen timer, hvor ens største barn også venter. 

Jeg fik kejsersnit da min dreng lå forkert. 

Det kan jo være vi får en super fødsel og er klar til at gå hjem umiddelbart efter:-D Min datter lå i UK og min læge sagde til mig ved sidste undersøgelse at det kunne være pga. jeg måske har et smalt bækken... Den har jeg ikke hørt før. Men håber ikke det passer.

Anmeld

24. januar 2012

LR85

Anonym skriver:

Det kan jo være vi får en super fødsel og er klar til at gå hjem umiddelbart efter:-D Min datter lå i UK og min læge sagde til mig ved sidste undersøgelse at det kunne være pga. jeg måske har et smalt bækken... Den har jeg ikke hørt før. Men håber ikke det passer.

Sjovt. Vi må ligne hinanden meget. Jeg har lige været til lægesamtale, da vi er nervøse for om jeg er for smal, men de fortæller a barnet oftest former sig efter en og de ikke fx kan sidde fast. 

Så er rolig og må, som du siger, håbe på det bedste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.