fustrerret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

miss e

hej alle

jeg håber at der er nogle her der kan hjælpe mig...

jeg er i gang med pædagog uddannelsen og er i min første praktik i bo og naboskab.. jeg har indtil videre haft 2 dag og jeg føler slet ikke det er mig...

er der nogen der har været i samme situration som kan hjælpe mig

jeg har en lille søn og det har jeg sagt til dem der ude men syntes ikke det har taget hensyn med det når jeg kigger på mit vagt skema..

nu har jeg fået skema for det næste 7 uger og der har jeg 181,5 time både aften og weekendet . og jeg har svært ved at få det passet ind med min søn

håber der er nogen af jer der har råd til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

wamse

miss e skriver:

hej alle

jeg er i gang med pædagog uddannelsen og er i min første praktik i bo og naboskab.. jeg har indtil videre haft 2 dag og jeg føler slet ikke det er mig...

jeg har en lille søn og det har jeg sagt til dem der ude men syntes ikke det har taget hensyn med det når jeg kigger på mit vagt skema..

nu har jeg fået skema for det næste 7 uger og der har jeg 181,5 time både aften og weekendet . og jeg har svært ved at få det passet ind med min søn

De skal heller ikke tage hensyn til at du har et barn  

Jeg går ud fra, at du selv har ønsket pladsen, og der i praktikstedsbeskrivelsen har stået at det er dag, eften og weekendvagter?

Mit råd er at du kontakter dit uddannelsesstedhurtigst muligt, og hører omdine muligheder.

Jeg er i min første lønnede i et botilbud, og jeg synes ikke du har givet det en chance endnu.

Anmeld

24. januar 2012

miss e

tak for dit svar..

jeg har desvære været så uheldig at vi ikke har fået nogle praktik beskrivelse der stod bare handicap område...

har også sendt en besked til min vejleder...

har hele tiden troede at det var et krav at vi skulle have special praktik og har ikke fået andet af vide før i fredags da det var forsent at vælge sted at komme hen

Anmeld

24. januar 2012

raca

du skal havde 30 timer pr uge...dvs 210 timer på de 7 uger..  så 181 timer er jo ikke for  meget... den enese forskel på praktikkerne er at på 1 praktik skal du ikke optjæne til indkald, men det skal du på de andre praktikker.

du skal indgå i stedet daglig dag.. og indgå i vagtplanen, så du får et bredt kendskab til stedet og dens dagligdag og rytme.. så hvis det er normalt at de har folk i weekend og aften ser jeg intet sært i at du skal møde der... 

og det er jo realt ikke deres problem at du har en søn.. det kan jo aldrig blive arbejdsgivers opgave..

så rent nøgtent er der vist ikke rigtig noget problem.. selvom det føles som problematisk for dig i den sitiontion du er i... men så måtte du havde ønsket normalt området 0-6 år el... hvor praktikpladserne åbne og lukke tider er mere venlige.. og dog, der er jo både morgenvagter fra kl 6 og lukke vagter til kl 17-18 stykker...

Anmeld

24. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
miss e skriver:

hej alle

de kan ikke tage hensyn til at du er mor. de fleste ansatte på den institution har sikkert også børn. Du kan ikke forvente særbehandling fordi du har valgt at være studerende og mor...sorry.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.