Så kom terminsdagen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2009

MoarViborg

Det er i dag d. 13. marts, den dato som jeg har gået og talt ned til så længe! Og nu da den er nået, og der fortsat ikke sker noget, og maven stadig står temmelig højt, så er det da en sær tom fornemmelse Jeg er nu om muligt endnu mere utålmodig!

Men jeg var ved jordemoder for sidste gang i dag, og bortset fra at maven stadig står ret højt, og at intet tyder på at den lille har travlt med at komme ud, så så alt da heldigvis fint ud! Den lille blev skønnet til 3700 gr, og hun er nu velindstillet i bækkenet, så det er jo dejligt!

Hvis ikke der sker noget i løbet af den næste uges tid, skal jeg ringe ind på fødegangen d. 23. mhp. igangsættelse! Håber nu at fødslen kommer i gang af sig selv inden

Nå, men god fredag til jer alle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

Mca<3

Årh hvor kan jeg dog godt følge dig Gik jo 14 dage over med nr 2 .. Jeg er selv hamrende utålmodig og har først termin om 13 dage .. Men pludselig kan det hele gå så stærkt og du kan sidde med den lille i armene i morgen

Anmeld

13. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Årh hvor kan jeg dog godt følge dig Gik jo 14 dage over med nr 2 .. Jeg er selv hamrende utålmodig og har først termin om 13 dage .. Men pludselig kan det hele gå så stærkt og du kan sidde med den lille i armene i morgen

Ej søde er der 13 dage til termin endnu hold da op troet du havet termin lige om hjørnet øv øv så forstå jeg godt du utålmodig. håber snart han gider komme ud...

Knusser

Anmeld

13. marts 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Det er i dag d. 13. marts, den dato som jeg har gået og talt ned til så længe! Og nu da den er nået, og der fortsat ikke sker noget, og maven stadig står temmelig højt, så er det da en sær tom fornemmelse Jeg er nu om muligt endnu mere utålmodig!

Men jeg var ved jordemoder for sidste gang i dag, og bortset fra at maven stadig står ret højt, og at intet tyder på at den lille har travlt med at komme ud, så så alt da heldigvis fint ud! Den lille blev skønnet til 3700 gr, og hun er nu velindstillet i bækkenet, så det er jo dejligt!

Hvis ikke der sker noget i løbet af den næste uges tid, skal jeg ringe ind på fødegangen d. 23. mhp. igangsættelse! Håber nu at fødslen kommer i gang af sig selv inden

Nå, men god fredag til jer alle..

Ihh hvor er det bare spændende så det altså bare lige om lidt var...

Håber han kommer af sig selv inden et par dage.'

Knus Diana

Anmeld

13. marts 2009

MoarViborg

Ja det er rigtigt, at nu kan det jo virkelig ske hvad øjeblik det skal være.. Men som jeg har det nu, har jeg overhovedet ikke en fornemmelse af at det er tæt på! Men ja, tager dagene en ad ganegn, men guuud hvor er de lange! Dog er det vigtigste trods alt at den lille trives fint, og hun kommer jo nok når hun er klar (Eller når jeg blir sat i gang), så mor her må bare lige være tålmodig

Anmeld

13. marts 2009

Muffinmus

Årh glæd dig...
Du vil bive seriøst overrasket når du opdager den første ve...så vildt
DEt skal nok blive godt, men ja, du kan da godt få lidt over tid nu der ikke er sket noget endnu

Anmeld

13. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Da jeg skulle føde sidste gang havde jeg ingen fornemmelse for, at det lige var oppe over - havde ingen tegn på, at fødslen var lige omkring hjørnet.

Det er bare super spændende, hvornår at det sker

Min JM sagde sidste fredag, at jeg ikke ville gå tiden ud. Men der er ikke sket noget endnu og jeg tænker hver aften; gad vide om det bliver i nat. En meget mærkelig fornemmelse

/ Katja 39+1, Luka 17 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.