Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja igår troede jeg sq lige det var nu .. Jeg kunne ikke sove natten til igår da jeg havde uro i kroppen .. Og da jeg så endelig faldt i søvn ringede kærestens ur kl 5.30 .. Nååårh ja 2 timer var sq ikke meget .. Så jeg stod op sammen med ham og fik Noah op kl 6 og fik ham i tøjet .. Da de kom ud af døren 6.45 gik jeg i seng igen .. Og da jeg lagde mig begyndte jeg bare at få ondt .. Det var virkelig som om at der begyndte at komme små veer. Da jeg havde lagt en times tid stod jeg op igen. Og resten af dagen forgik med murren i underlivet og små kramper der mindede om veer. Kl 20 gik jeg så kold på sofaen og da jeg vågnede kl 23 var det bare væk igen så nu håber jeg snart der sker noget. for render rundt med murren, men det bliver lige som ikke rigtig til mere men nu er der heldigvis ikk mere end 8 dage til termin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til 2, snart 3 skriver: Det lød som min dag igår og jeg har også 8 de tilbage.. Manden tog dog tid på mine og de var reglmessige ti min i mellem.. Og så gik det bare væk igen
Det lød som min dag igår og jeg har også 8 de tilbage.. Manden tog dog tid på mine og de var reglmessige ti min i mellem.. Og så gik det bare væk igen
Øv da .. mit var der slet ikke noget der mindede om reglmæssigt .. Så jeg håber at han er ude inden weekenden ..
Frk Mig skriver: Øv da .. mit var der slet ikke noget der mindede om reglmæssigt .. Så jeg håber at han er ude inden weekenden ..
Mor til 2, snart 3 skriver: Det var mine så blev slemt snydt.. Det håber jeg også her fra, for nu gider jeg altså ikke mere!!
Det var mine så blev slemt snydt.. Det håber jeg også her fra, for nu gider jeg altså ikke mere!!
Det er altså træls at gå og blive snydt Kender godt det med ikke at gide mere ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128