Snydt for en 5'er :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Frk Mig

Ja igår troede jeg sq lige det var nu .. Jeg kunne ikke sove natten til igår da jeg havde uro i kroppen .. Og da jeg så endelig faldt i søvn ringede kærestens ur kl 5.30 .. Nååårh ja 2 timer var sq ikke meget .. Så jeg stod op sammen med ham og fik Noah op kl 6 og fik ham i tøjet .. Da de kom ud af døren 6.45 gik jeg i seng igen .. Og da jeg lagde mig begyndte jeg bare at få ondt .. Det var virkelig som om at der begyndte at komme små veer. Da jeg havde lagt en times tid stod jeg op igen. Og resten af dagen forgik med murren i underlivet og små kramper der mindede om veer. Kl 20 gik jeg så kold på sofaen og da jeg vågnede kl 23 var det bare væk igen  så nu håber jeg snart der sker noget. for render rundt med murren, men det bliver lige som ikke rigtig til mere  men nu er der heldigvis ikk mere end 8 dage til termin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

TaAsJu

Det lød som min dag igår og jeg har også 8 de tilbage.. Manden tog dog tid på mine og de var reglmessige ti min i mellem.. Og så gik det bare væk igen

Anmeld

24. januar 2012

Frk Mig

Mor til 2, snart 3 skriver:

Det lød som min dag igår og jeg har også 8 de tilbage.. Manden tog dog tid på mine og de var reglmessige ti min i mellem.. Og så gik det bare væk igen

Øv da .. mit var der slet ikke noget der mindede om reglmæssigt .. Så jeg håber at han er ude inden weekenden ..

Anmeld

24. januar 2012

TaAsJu

Frk Mig skriver:

Øv da .. mit var der slet ikke noget der mindede om reglmæssigt .. Så jeg håber at han er ude inden weekenden ..

Det var mine så blev slemt snydt.. Det håber jeg også her fra, for nu gider jeg altså ikke mere!!

Anmeld

25. januar 2012

Frk Mig

Mor til 2, snart 3 skriver:

Det var mine så blev slemt snydt.. Det håber jeg også her fra, for nu gider jeg altså ikke mere!!

Det er altså træls at gå og blive snydt Kender godt det med ikke at gide mere .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.