Tips til aktivering og leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

maryjane

Ja er der nogle der har spændende råd og forslag så man ikke altid laver det samme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

RiUL

Har ingen råd, for synes sgu tit det er det samme Hehe.. Men jeg er begyndt at læse bøger med billeder for Oliver (når han gider) Ellers ser vi fjernsyn, leger med bidedyr og farverige bamser. Men han elsker at ligge på puslebordet og er begyndt at tage fat i sine fusser

Ellers ligger jeg ham tit på maven, så han ligger med brystet på ammepuden, så han rigtig kan ligge og følge med.

Hov, og så hygger vi tit foran spejlet, så bliver der altså grinet en del For så kan man jo se 2 moar'er og en underlig fyr i spejlet

Hvad gør I?

Anmeld

24. januar 2012

HeidiØ

Jeg har heller ikke rigtig nogle råd, her er det også ofte det samme .. men det er rart at læse hvad I andre gør! Tror også jeg vil igang med at læse for William

Her er stabelklodser et hit.. William ligger på maven og følger med på gulvet når vi leger med klodser. Ellers er han vild med sin lamaze tusindben pt, og en bamsehval, som han ligger og gnaver på!

Derudover elsker han at kigge med i madlavningen i stolen i køkkenet

Og badedyr ikke mindst. Vi tog en zebra med i bad igår, den sys han var lidt hyggelig

Anmeld

24. januar 2012

Ka+Ma=Be

Bum bum... ja det kan godt blive lidt ensformigt!

Vi leger meget på aktivitetstæppet og med alle hans bamser. Benjamin elsker ting med lyd, så vi har en masse bamser der kan synge, snakke og lyse (bl.a. laugh and learn hunden fra Fisherprice - GENIALT .)

Så ligger jeg og triller ham fra mave til ryg og omvendt og prøver at give ham lyst til det ved at "lokke" med legetøj

Så leger vi lidt med bObles og pilatesbold en gang imellem, samt en masse svingen rundt og kasten op og ned Hvis i forstår hvad jeg mener.

Nogle af dagene får vi til at gå med gåture i centeret og hjem til veninderne (har heldigvis et par veninder som også går på barsel .)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.