5 mdrs undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. marts 2009

Anja

Så har Esther i dag været til 5 mdrs undersøgelse. 7400g og 65 cm - helt fin og gennemsnitlig pige iflg lægen

Hun fik et stik i hvert lår og tog det super fint. Hun græd mellem de to stik og så ca 15 sek efter sidste stik og så var hun glad igen. Nu er jeg så bare spændt på, om der kommer en reaktion. Ved sidste vaccine fik hun høj feber om aftenen, men var frisk igen næste morgen.

Anja og Esther præcis 5 mdr i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

Mie A

Ja, vi må da håbe at hun er frisk til i morgen ) Glæder mig.
Vi skal først til 5 mdrs undersøgelse den 31. marts

Anmeld

13. marts 2009

Anja

Mie A skriver:

Ja, vi må da håbe at hun er frisk til i morgen ) Glæder mig.
Vi skal først til 5 mdrs undersøgelse den 31. marts

Ja, jeg håber også hun er frisk, men ellers går det jo nok. Min mand er sikkert hjemme så han kan jo give en hånd med, hvis hun ikke kan finde ro. Han kan ikke amme, men han kan jo godt trille en tur med barnevognen

Anmeld

13. marts 2009

Plysbjørnen

Det er da en rigtig dejlig stor pige du har der... Jeg har ikke fået bestilt en tid til Benjamin endnu, men skal da snart have det gjort...

Han er jo forresten stort set stoppet med at gylpe, efter at vi er startet på det der Johannebrødkernemel... Han har gylpet 2 gange og aldrig mere end hvad der har kunnet ligge på en tyver... Så jeg er bare rigtig glad...

Men det der mos halløj ikke tale om den lille fyr gider det da... Han kan lave så sjove ansigter når jeg putter det i munden på at jeg ikke kan lade være med at grine... han ser virkelig ud som om at jeg forsøgte på at give ham gift... Og ja har forsøgt med både kartoffelmos, risgrød, og banan-æblemos... Men nej han ser lige sjov ud hver gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.