Hvor er ventetiden dog lang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

lillemusen10

... Men kan lige så godt begynde at vænne mig til det! For der er meget lang tid til termin

Er lige nu kun 4+4... og hvor er der lang tid til første lægeundersøgelse i uge 8! Tankerne drejer sig kun om graviditet og har jo ikke rigtig nogle at dele dem med  - udover min kæreste. Vi glæder os til at vi er så langt at vi kan offentliggøre det for familie og venner - og der er også lang tid til.

Synes ikke jeg er så generet af graviditeten endnu - har kun lidt kvalme og sure opstød indimellem og lidt mens agtige smerter (som jeg især lægger mærke til om natten).

Hvordan fordriver I andre ventetiden og kan I holde den søde hemmelighed for jer selv????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Rosengreen

lillemusen10 skriver:

... Men kan lige så godt begynde at vænne mig til det! For der er meget lang tid til termin

Er lige nu kun 4+4... og hvor er der lang tid til første lægeundersøgelse i uge 8! Tankerne drejer sig kun om graviditet og har jo ikke rigtig nogle at dele dem med  - udover min kæreste. Vi glæder os til at vi er så langt at vi kan offentliggøre det for familie og venner - og der er også lang tid til.

Synes ikke jeg er så generet af graviditeten endnu - har kun lidt kvalme og sure opstød indimellem og lidt mens agtige smerter (som jeg især lægger mærke til om natten).

Hvordan fordriver I andre ventetiden og kan I holde den søde hemmelighed for jer selv????

Stort tillykke med graviditeten!  

Ja den første tid er den længste ventetid! 

Ved min datter skrev jeg dagbog til hende. Jeg skrev mine tanker ned, navne forslag, min vægtøgning. Jeg skrev om hendes familie, hvor svært det var at holde hende hemmligt. Jeg skrev når jeg havde kvalme, ja om alt!! Det hjalp mig lidt i ventetiden  Og nu her hvor jeg venter nummer 2 er det bare rigtig sjovt at læse hvordan jeg havde det. Og mon ikke hun også synes det når hun bliver stor  

Anmeld

24. januar 2012

wmillapigenw

Stor tillykke med graviditeten! håber at spiren bliver derinde & har det godt!

- jeg var så heldig at jeg havde meget arbejde dengang jeg blev gravid, så jeg havde ikke så meget tid igen til at tænke over det! men selvom det var et uheld så sad jeg ligesom dig når jeg endelig ikke havde noget at lave "tænkte på den bette"

jeg havde godt nok også svært ved at holde det hemmeligt! og endte da også med at fortælle nogle veninder det! & min mormor var den første der fik det afvide, da jeg boede ved hende og hun købte testen! & jeg ringede til min mor lige efter. men resten af familien fik det først afvide da jeg var 10 - 12 uger henne

& det er dejligt du ikke er så plaget af det! jeg har heller ikke været plaget af det overhovedet endnu & mangler kun 10 uger nu

men du får da lige en  & et held og lykke med graviditeten!

Anmeld

24. januar 2012

Lenaogkasper

Jeg er selv heller ikke så langt henne 5+4 i dag.

Men her har vi valgt at fortælle nogen om det, jeg syntes det er rart at kan dele glæden med andre og snakke med andre om det da det fylder rigtig meget for os lige nu, her ved vores forældre det, og min bedste veninde og hendes kæreste og manden min fortalte det til en god ven han har som også er vores nabo. i weekenden skal min lillesøster have det afvide og så ser vi tiden an til hvornår andre skal vide det.

Vi syntes det var rart at fortælle det da man gerne vil dele glæden og derudover hvis det går galt 7-9-13 så ved de også hvorfor vi er kede af det og så har vi også dem at snakke med det om.

Her driver jeg tiden med at kigge lidt herinde, og så ellers bare nyde graviditeten såmeget jeg kan, syntes også der er så lang tid til første lægebesøg men håber tiden kommer til at gå hurtigt.

Anmeld

24. januar 2012

gonefishing

lillemusen10 skriver:

Lavede lister om hvad der skulle købes, brugte meget tid på at finde ud af hvordan det hele skulle være.

Og så fik jeg et nyt venskab med Mathilde (kakao)

Anmeld

25. januar 2012

lillemusen10

Tak for jeres fine svar - dejligt at høre fra andre i samme sted.

Vi vil helst vente til efter 1. lægeundersøgelse med at fortælle nyheden til nogle - kan dog være jeg fortæller min bedste veninde det lidt før. Det er nemlig rigtig svært at holde på sådan en dejlig hemmelighed!

Jeg må i gang med at lave lister og drikke Mathilde kakao  Og så selvfølgelig være en hel masse på baby.dk! Måske vi kan følges?

Anmeld

25. januar 2012

Bak

lillemusen10 skriver:

Jeg har desværre ikke nogen løsning til dig, vil bare lige sige, at jeg er i samme båd, som dig! Er i dag 4+6 og vildt utålmodig Min læge ville godt se mig så tidligt, så 1. Lægeundersøgelse er allerede klaret for mig.. Både godt og skidt, for nu er der jo en evighed til NF! Sjovt at vores termin er så tæt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.