jeg giver en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
918 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

eliasogmor

hel sæk med drengetøj væk.. fra str 56-74. da jeg ikke selv kommer til at bruge det.. det skal hentes ved mig... og så må man selv sortere.. da jeg vil være sikker på det ikke bare bliver smidt ud...vi bor i almind, ved kolding... du er velkommen til at komme og kigge... først til mølle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Janni.

Må jeg reservere indtil jeg har snakket med min søster? Hun venter en dreng til maj.  

Men jeg ved hun ikke selv har mulighed for at hente, så det vil blive mig der skal hente 

Anmeld

24. januar 2012

Janni.

Rettelse, hun vil gerne have det. Jeg har aller tidligst tid på torsdag. 

Hvad siger du til det? 

Anmeld

24. januar 2012

eliasogmor

Janni. skriver:

Må jeg reservere indtil jeg har snakket med min søster? Hun venter en dreng til maj.  

Men jeg ved hun ikke selv har mulighed for at hente, så det vil blive mig der skal hente 

ja det er ok.. men vil gerne være sikker på hun bruger det...så hvis du ved hvad hun vil bruge kan du jo tage det....  

Anmeld

24. januar 2012

Janni.

eliasogmor skriver:

ja det er ok.. men vil gerne være sikker på hun bruger det...så hvis du ved hvad hun vil bruge kan du jo tage det....  

Det kan jeg ikke være 100 % sikker på, så det er bedre jeg hopper fra. Håber du får det givet væk til anden part. 

Anmeld

24. januar 2012

eliasogmor

Janni. skriver:

Det kan jeg ikke være 100 % sikker på, så det er bedre jeg hopper fra. Håber du får det givet væk til anden part. 

okay... du kan jo også bare kigge på det... men vil  hellere give det til nogen der så også VIL bruge det....

Anmeld

24. januar 2012

Dorthe77

eliasogmor skriver:

hel sæk med drengetøj væk.. fra str 56-74. da jeg ikke selv kommer til at bruge det.. det skal hentes ved mig... og så må man selv sortere.. da jeg vil være sikker på det ikke bare bliver smidt ud...vi bor i almind, ved kolding... du er velkommen til at komme og kigge... først til mølle...

Har sendt dig en privat besked :-)

Anmeld

24. januar 2012

eliasogmor

Dorthe77 skriver:

Har sendt dig en privat besked :-)

og den er svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.