voksen marsvin eller kanin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. januar 2012

Lone Jakobsen

eliasogmor skriver:

ja okay.... havde overvejet at sætte den til salg.. men så synes jeg lidt at jeg lærer ham at man bare skiller sig af med det, når man ikke gider det mere... men vi kan ikke få den ud af buret uden den bider... så ærgeligt... så nu står den bare som pynt... og det er ikke fordi vi ikke har tiden.. for det har vi.. men vi vil simpelthen ikke bides af den... og vi har gjort alt for at gøre den håndtam... men niks.. det ville den satan ikke....og den er så overforkælet.. så forstår det ikke...

her var det min datter der sparede op til et fint hamster med alt tilbehøret til.

få mdr. efter var hun vanvittigt træt af den, men ku ikke få den solgt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

eliasogmor

Lone Jakobsen skriver:

her var det min datter der sparede op til et fint hamster med alt tilbehøret til.

få mdr. efter var hun vanvittigt træt af den, men ku ikke få den solgt igen

jah det var en dyrere investering... de bure er jo ikke ligefrem billige...

Anmeld

24. januar 2012

Lone Jakobsen

eliasogmor skriver:

jah det var en dyrere investering... de bure er jo ikke ligefrem billige...

nej for pokker, og hun fik vel 1/3 af prisen da hun så solgte den igen.

Anmeld

24. januar 2012

*Sofie*

Lone Jakobsen skriver:

da vores kanin har mistet sin ven, søger jeg et voksent marsvin eller en kanin.

det skal være en rolig og omgængelig en, der kan leve sammen med en hun kanin, men ellers er der ingen krav til race/alder osv.

Kan ikk bare gå forbi uden af komme med en kommentar

Kaniner er kolonidyr, og har ikk brug for burkammerater.

Marsvin er flokbur, og har brug for mindst en af samme art.

At du vil sætte en kanin og et marsvin sammen er på grænsen til mishandling. De to dyr kan ikk kommunikere og kaninen kan ved et enkelt spark med bagbene brække ryggen på et marsvin.

Overvej dine planer seriøst, eller anskaf en kastreret hankanin, og sæt ham i et bur ved siden af din hun. Så kan de mødes på stuegulvet

Hilsen en dyrepasserassistent.  

Anmeld

24. januar 2012

Lone Jakobsen

*Sofie* skriver:

Kan ikk bare gå forbi uden af komme med en kommentar

Kaniner er kolonidyr, og har ikk brug for burkammerater.

Marsvin er flokbur, og har brug for mindst en af samme art.

At du vil sætte en kanin og et marsvin sammen er på grænsen til mishandling. De to dyr kan ikk kommunikere og kaninen kan ved et enkelt spark med bagbene brække ryggen på et marsvin.

Overvej dine planer seriøst, eller anskaf en kastreret hankanin, og sæt ham i et bur ved siden af din hun. Så kan de mødes på stuegulvet

Hilsen en dyrepasserassistent.  

uanset hvor venlig og omsorgsfuld din kommentar er ment, så står der faktisk en noget lign. bare lidt højere oppe i tråden.

derudover har jeg fået præcis den samme besked både på dba. og guloggratis. så ja, jeg skal nok tænke over det. men vil dog ikke ændre i denne salgsannonce. da der til stadighed ikke har været nogen former for salg i den.

Anmeld

30. januar 2012

Lone Jakobsen

nu har jeg snakket med både dyrelæger og dyrehandlere, og begge steder siger de at et marsvin er den bedste løsning. da kaniner er for terittoriale.

så jeg søger stadig en voksen marsvin som selskab for kaninen.

Anmeld

6. februar 2012

Lone Jakobsen

11. februar 2012

Lone Jakobsen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.