Vis mig dit AKS ar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg havde svangerskabsforgiftning med kramper, så det gik super hurtigt så min mand var ikke med inde og jeg kan intet huske fra jeg lagde mig til at sove 14 timer inden og til 39 timer efter fødslen.

Det er nu 4 år siden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Caroline86

du må gerne se mit, som det så ud en måned efter mit ks!

Afdæningen havde trukket skævt i huden så det blev temmelig skævt/s-formet, men det gør mig absolut intet, da det medfører mindre risiko for den der "kejsersnit bule" der ofte kommer over snittet...

Jeg er Keloid-danner, hvilket betyder jeg er slem til at danne grimme, og tykke ar jeg synes selv jeg er sluppet RET godt fra det og jeg er super tilfreds med mit ar... jeg tænker slet ikke over at det er der

Mit sidder MEGET langt nede og det gør også at man slet ikke ser det

(det er i øvrigt syet intracutant)

Jeg kan tage et nyt billede af det i aften så du kan se hvordan det ser ud nu, 2 år efter

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Caroline86 skriver:

du må gerne se mit, som det så ud en måned efter mit ks!

Afdæningen havde trukket skævt i huden så det blev temmelig skævt/s-formet, men det gør mig absolut intet, da det medfører mindre risiko for den der "kejsersnit bule" der ofte kommer over snittet...

Jeg er Keloid-danner, hvilket betyder jeg er slem til at danne grimme, og tykke ar jeg synes selv jeg er sluppet RET godt fra det og jeg er super tilfreds med mit ar... jeg tænker slet ikke over at det er der

Mit sidder MEGET langt nede og det gør også at man slet ikke ser det

(det er i øvrigt syet intracutant)

Jeg kan tage et nyt billede af det i aften så du kan se hvordan det ser ud nu, 2 år efter

det er mere ala mine ar... men læste lige på google at jeg ikke har keloid men mine ar heler stadig mærkeligt...

jeg kunne i 10 år stadig se mine ar på knæ fra da jeg fald på cykel og de var blålige og forhøjede.. nu er de bare hvide... men alligevel laaang tid om at hele...

Men fedt at dit ar er blevet så pænt!

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Malle skriver:

Jeg havde svangerskabsforgiftning med kramper, så det gik super hurtigt så min mand var ikke med inde og jeg kan intet huske fra jeg lagde mig til at sove 14 timer inden og til 39 timer efter fødslen.

Det er nu 4 år siden.

det er flot!

Hvorfor kan du ikke huske noget før fødslen???

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Chalala85 skriver:

Mit er vandret. Det stod åbent i 12 dage fra 11. dagen efter fødslen da jeg fik betændelse i det. MEN, jeg har fået så meget ros for det. Det er super fint og tynd. Næsten ikke til at se. Dog er det lidt svært for mig at tage et billede da jeg har 8kg dunk i vejen

Afhægig af hvor fint man heler, så tror jeg som regel et aks bliver nogenlunde pænt. Mit ligger lige under bikinikanten.

men det er da fedt at du næsten ikke kan se det!!!  de 8 kg skal nok forsvinde

Anmeld

24. januar 2012

Chalala85

MissBee skriver:

men det er da fedt at du næsten ikke kan se det!!!  de 8 kg skal nok forsvinde

Ja det er super fedt¨

hehe satser ogsåm på de kg hurtigt forsvinder igen

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Chalala85 skriver:

Ja det er super fedt¨

hehe satser ogsåm på de kg hurtigt forsvinder igen

du er da gravid nu ikke??

Tænker bare fødsel = 8 kg vupti som er væk

Anmeld

24. januar 2012

Nitz - <3 David

Mit var godt nok ikke akut.. dvs. jeg var ikke i fuld narkose.. for der var tid til en rygmarvs bedøvelse..

Her er et billede der er taget ca. 2 uger efter..
ror kun det var i "gamle dage" at mann lavede dem lodrette.. det har min svigermor og moster ihvertfald fået..

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Nitz - <3 David skriver:

Mit var godt nok ikke akut.. dvs. jeg var ikke i fuld narkose.. for der var tid til en rygmarvs bedøvelse..

Her er et billede der er taget ca. 2 uger efter..
ror kun det var i "gamle dage" at mann lavede dem lodrette.. det har min svigermor og moster ihvertfald fået..

måske men jeg hørte bare at man virkelig fik en kæmpe og slemt ar ved aks og det ville jeg være ked af...

men det ser jo slet ikke sådan ud!!!! i har alle sammen flotte ar

Anmeld

24. januar 2012

Christina.78

Christina.78 skriver:

Lige over hårgrænsen dernede..

kan prøve at se om jeg kan få et billede taget af det senere..

Her er mit så..det er 3 år gammelt her til marts og lavet oveni det første akutte kejsersnit jeg fik..derfor ikke særlig pænt lavet men det har jo gældt liv eller død, så jeg har lært at leve med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.