Maven er mindre..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

har hørt om flere der har oplevet at maven blev mindre. man har tit meget luft i maven i starten oga hormonerne der er helt vilde

Okay, håber da godtnok det er derfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Kløver

Før uge 12 en livmoderen slet ikke vokset over skambenet endnu, når Mange vokser er det mere sansynligt det er fordi man bliver oppustet, så tror helt sikkert det ikke har nogen betydning for dit barns ve og vel.
Sikker på den lille har det fint <3 og stort tillykke :-)

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Før uge 12 en livmoderen slet ikke vokset over skambenet endnu, når Mange vokser er det mere sansynligt det er fordi man bliver oppustet, så tror helt sikkert det ikke har nogen betydning for dit barns ve og vel.
Sikker på den lille har det fint <3 og stort tillykke :-)

Tak, det beroligere lige lidt.

Alle de bekymringer man får når man er gravid og får børn er skrækkelige ..

Anmeld

24. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Øhm det må jeg da lige ind og tjekke om man kan, det er da smart. Ellers er der sådan noget åben konsultation mellem 8,30-9,30, så må jeg tage derned imorgen.

Min kvalme er stort set væk, får kvalme af køleskabs lugt, bleer osv..

Det er i hvert fald smart...

Jeg får ikke kvalme af lugte, jeg får bare kvalme.. Den kommer bare sådan helt uprovokeret af sig selv morgen og aften..Værst om aftenen, så aftensmaden består som regel af 4-5 mundfulde så kan jeg ikke få mere ned

Men kvalmen er aftaget en del alligevel, plejede at have den hele dagen...

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det er i hvert fald smart...

Jeg får ikke kvalme af lugte, jeg får bare kvalme.. Den kommer bare sådan helt uprovokeret af sig selv morgen og aften..Værst om aftenen, så aftensmaden består som regel af 4-5 mundfulde så kan jeg ikke få mere ned

Men kvalmen er aftaget en del alligevel, plejede at have den hele dagen...

Fra jeg stod med positiv test og så indtil uge 10 havde jeg også konstant kvamle, dog kun opkast et par gange (aften)

Men med den første havde jeg kvalme og opkast i flere mdr..

Anmeld

24. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Fra jeg stod med positiv test og så indtil uge 10 havde jeg også konstant kvamle, dog kun opkast et par gange (aften)

Men med den første havde jeg kvalme og opkast i flere mdr..

Ja det kan bare svinge rigtig meget altså... Er faktisk lidt træls synes jeg, ville være rart hvis man vidste lige præcis hvornår man havde de forskellige symptomer og hvornår de gik væk...

Anmeld

24. januar 2012

Kløver

Anonym skriver:

bAlbliblivblive

Ja og ville ønske jeg kunne sige bekymringer

Anmeld

24. januar 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Ja det kunne være jeg skulle gøre det..

Kan bare intet huske fra nr 1, og man kan jo heller ikke sammenligne med alt.. Men ja tror lige jeg ringer til lægen.

Det er nemlig meget forskelligt

Heller ringe en gang for meget end en gang for lidt. Du må da lige lave en opdate når du har snakket med dem.

Anmeld

24. januar 2012

Kløver

Anonym skriver:

Dumme telefon, prøver lige igen.
Ville ønske jeg kunne sige bekymringerne bliver mindre, men gør de ikke, men heldigvis følger så mange gode ting med at det bliver det hele værd. Jeg håber du får en fantastisk oplevelse til scanning, du har en hel masse at glæde dig til <3

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja det kan bare svinge rigtig meget altså... Er faktisk lidt træls synes jeg, ville være rart hvis man vidste lige præcis hvornår man havde de forskellige symptomer og hvornår de gik væk...

Ja der burde være en bog til hver enkelt gravide kvinde om forløbet, men der er jo ingen der kan vide hvordan forløbet bliver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.