Lad mig endelig gøre det officielt ;) 8+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.772 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Sara_S

Jep! Tristan skal være storebror!!

Har regnet min termin på foskellige hjemmesider og de siger alle sammen jeg har termin den 1. september... lægens "hjul" siger dog 2. november! Må vente på hvad de siger til NF skanningen 

Her kommer så det første mavebillede og (gud!) så er man gravid for real! 

Selv om jeg ikke nåede at smide alle de kiloer jeg tog på under Tristans graviditet, synes jeg at min mave har ændret sig lidt og det ligner mere og mere en gravid mave og ikke kun en "fed" mave  Er det bare wish thinking eller? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Nadia&Daniel

Sara_S skriver:

Har regnet min termin på foskellige hjemmesider og de siger alle sammen jeg har termin den 1. september... lægens "hjul" siger dog 2. november! Må vente på hvad de siger til NF skanningen 

Selv om jeg ikke nåede at smide alle de kiloer jeg tog på under Tristans graviditet, synes jeg at min mave har ændret sig lidt og det ligner mere og mere en gravid mave og ikke kun en "fed" mave  Er det bare wish thinking eller? 

Stort TILLYKKE

Glæder mig til at følge endnu en smuk baby-hule

Anmeld

24. januar 2012

Persille83

Tillykke med bebser i mavsen 

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Stort tillykke med spiren - og flot babyhule 

Anmeld

24. januar 2012

trunte24

Sara_S skriver:

Kæmpe tillykke med den lille ny!

Altså dine læge må da tage en del fejl, for at have termin 1 nov skulle du ikke en gang være gravid endnu. Det ville være ca nu nu du skulle have første mens dag inden befrugtning om ca. 14 dage

Hvis du ved hvornår du havde sidste mens første dag og det passer med at du er i uge 9 nu, så passer din egen beregning meget bedre

Jeg ville nok kontakte lægen igen, for at for opklaret mysteriet, da det jo er rimlig vigtigt at NF ikke ligger for sent, som det ville komme til efter hans beregning!

/ Line

Anmeld

24. januar 2012

MissBee

Sara_S skriver:

stort tillykke med det  

Anmeld

24. januar 2012

Sara_S

Kæmpe tillykke med den lille ny!

Altså dine læge må da tage en del fejl, for at have termin 1 nov skulle du ikke en gang være gravid endnu. Det ville være ca nu nu du skulle have første mens dag inden befrugtning om ca. 14 dage

Hvis du ved hvornår du havde sidste mens første dag og det passer med at du er i uge 9 nu, så passer din egen beregning meget bedre

Jeg ville nok kontakte lægen igen, for at for opklaret mysteriet, da det jo er rimlig vigtigt at NF ikke ligger for sent, som det ville komme til efter hans beregning!

/ Line

LOL!!! Det er mig, der har skrevet forkert...  lægen siger 2. september... altså, der er kun en dags forskel!  Gad vide hvor "november" kom fra... Men nu kan jeg ikke rette indlægget? Hmm....

Anmeld

24. januar 2012

Mette.

Stort tillykke med den lille spire i maven. Man kan bestemt sagtens se en fin lille baby-bule.

Anmeld

24. januar 2012

Sara_S

Nadia&Daniel skriver:

Stort TILLYKKE

Glæder mig til at følge endnu en smuk baby-hule

Tusind tak Nadia!! 

Anmeld

24. januar 2012

Sara_S

Mette. skriver:

Stort tillykke med den lille spire i maven. Man kan bestemt sagtens se en fin lille baby-bule.

Tak, tak, TAAAAAK!  Det er så rart at vide!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.