Når det spænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Gaia

Når det spænder, niver/ svier tværs hen over maven fra under navlen. Og det gør det når jeg har f.ekS. Har handlet ind. Er kommet hjem fået lavet mad og spiset. Efter disse aktiviteter begyndte de igår. Jeg måtte ligge mig ind, men blev faktisk ved i 15 min tid. Hvor d ligesom var det hele tiden men i perioder mere ondt end i andre..og kom særligt når jeg bevægede mig. Jeg synes d er svært at vide om maven er hårde end den plejer for han ligger temmelig yderligt mod maveskindet. Men lidt er den nok. Nå men altså skal man evt. Snak med lægen om det? Synes ikke det mærkes som ligamentssmerter som man kan have når man venderr sig fra side til side eler går meget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Gaia

Hvordan mærkes jeres ligamentssmerter..dem jeg har mærkes som en  jagende skarp smerte i siderne. Og derfor synes jeg bare ikke det virker som det samme det jeg har tværs over den nederste maveregion. Håber nogle herinde kender til det? Og kan fortælle hvad det var. 

Anmeld

24. januar 2012

Gaia

Altså slet ingen, som kan fortælle mig om det er normalt at man skal have direkte ondt? Noget jeg skal bringe op for lægen/ jordemoderen? 

Anmeld

24. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Vil bare lige sige at jeg snakkede med min jm om det, og hun beroligede mig meget så prøv at snaK med din

Anmeld

24. januar 2012

Gaia

Frk P. skriver:

Vil bare lige sige at jeg snakkede med min jm om det, og hun beroligede mig meget så prøv at snaK med din

Hvad sagde din jm det var? Pluk eller ligementessmerter? 

Anmeld

25. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Ligament Er heller ikke så langt henne som dig men synes stadig du skal snakke med hende, hun ved hvad hun snakker om

Anmeld

25. januar 2012

Gaia

Føles bare slet ikke som de ligamentssmerter jeg normalt har haft gennem både denne og den forrige graviditet. Skal til jm d. 9 så venter med at snakke med hende til der. Så nupper jeg lægen i løbet af næste uge.

Anmeld

28. januar 2012

prik

jeg har samme smerter.. men min mave blir hård.. mere end den er i forvejen .. og min jm sagde til mig det var plekveer.. og jeg er i uge 25+4 nu.. og har haft det sådan i et par uger nu..

fik afvide jeg ikke skulle være bekymret ..

Anmeld

28. januar 2012

Gaia

prik skriver:

jeg har samme smerter.. men min mave blir hård.. mere end den er i forvejen .. og min jm sagde til mig det var plekveer.. og jeg er i uge 25+4 nu.. og har haft det sådan i et par uger nu..

fik afvide jeg ikke skulle være bekymret ..

Satser på minjm ringer enten i løbet af weekenden eller i næste uge. Hun havde desværre ikke mulighed for konsultation i næst uge. Spændt på hvad hun siger og omjeg kan fådet forklaret ordentlig over tlf. 

Anmeld

28. januar 2012

l.kjoeller

Gaia skriver:

ooplagoplevelsopleoplevNår det spænder, niver/ svier tværs hen over maven fra under navlen. Og det gør det når jeg har f.ekS. Har handlet ind. Er kommet hjem fået lavet mad og spiset. Efter disse aktiviteter begyndte de igår. Jeg måtte ligge mig ind, men blev faktisk ved i 15 min tid. Hvor d ligesom var det hele tiden men i perioder mere ondt end i andre..og kom særligt når jeg bevægede mig. Jeg synes d er svært at vide om maven er hårde end den plejer for han ligger temmelig yderligt mod maveskindet. Men lidt er den nok. Nå men altså skal man evt. Snak med lægen om det? Synes ikke det mærkes som ligamentssmerter som man kan have når man venderr sig fra side til side eler går meget. 

Jjeg m

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.