Skattepenge/årsopgørelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2009

malou

Vores selvangivelser skal først afleveres til juli... jeg er tilmeldt skat Øresund og der er lidt andre regler.. så vi ved ikke endnu hvordan vores skat ser ud. Men vi ændre den tit så vi hele tiden er up 2 date og ikke får grimme overraskelser...

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Først skulle jeg betale knap 3000 kr, men min befordring var ikke på Så da jeg havde tastet den på, så skulle jeg have 8500 krtilbage

YEZZZ ... Har skulle betale de sidste mange år. Så det kunne godt betale sig, at få skattedamen til at regne det ud, INDEN jeg startede på det nye arbejde

SÅ NYT KOMFUR TIL MAMA!!!

Min mand har smidt sin tast-selv-kode væk og fik ikke installeret digisignatur, sidst han bestilte den,s åd en løb ud. ARGH... Så han kan ikke tjekke. Han burde dog også få en sjat , da han har sat sin procent lidt højt, fordi han skiftede arbejde og var lidt usikker på det, så hellere betale lidt for meget, end lidt for lidt!!!

Anmeld

13. marts 2009

fam.4xc

Her er de også chekket... og jeg får 4700 tilbage mens Claes skal betale knapt 10000 tilbage, det er dog nærmest en lettelse da han de sidste par år har sku betale omkring 20000 tilbage

Anmeld

13. marts 2009

Smølf

Tja... Vi skal betale tilbage.... 13.000kr ca.

Anmeld

13. marts 2009

Mimic

min kæreste skal betale 20.000 tilbage og jeg skal ha 3000 tilbage.. så et minus på 17.000

Anmeld

13. marts 2009

A.

netdaddy skriver:

Er da lige nysgerrig efter at høre om I andre har tjekket jeres årsopgørelser.

Jeg tjekkede for ca. en halv time siden og fik da noget af et chock, da jeg stod til at skulle betale knap 19.000,- kr. tilbage til skattefar.

Heldigvis opdagede jeg at mine pensionsindbetalinger ikke var blevet indberettet og da jeg så selv havde gjort det var resultatet da også et helt andet - nemlig at jeg skal have 7800,- kr. tilbage istedet for - altså en forskel på ca. 27000,- kr. i mit favør.

Ryster stadig lidt i hele kroppen over forskrækkelsen, da jeg er rimelig hys med at sørge for at mine skattepapirer osv. er i orden, så jeg netop undgår at skulle betale penge tilbage.

ja min far skulle betale 35.000 tilbage men det passer ikke for de har glemt regne 95,000 fra så han burde stadig får noget tilbage..

Anmeld

13. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg skal af med 4500 og manden skal have 13.600 tilbage

Anmeld

13. marts 2009

Susan1978

jeg kan heller ik komme ind..

Anmeld

13. marts 2009

Hertzum77

jeg skal have 14,000 tilbage og manden skal have 11.200. Det er bare dejligt, sidste år skulle vi begge betale.

Anmeld

13. marts 2009

Stumpen

netdaddy skriver:

Er da lige nysgerrig efter at høre om I andre har tjekket jeres årsopgørelser.

Jeg tjekkede for ca. en halv time siden og fik da noget af et chock, da jeg stod til at skulle betale knap 19.000,- kr. tilbage til skattefar.

Heldigvis opdagede jeg at mine pensionsindbetalinger ikke var blevet indberettet og da jeg så selv havde gjort det var resultatet da også et helt andet - nemlig at jeg skal have 7800,- kr. tilbage istedet for - altså en forskel på ca. 27000,- kr. i mit favør.

Ryster stadig lidt i hele kroppen over forskrækkelsen, da jeg er rimelig hys med at sørge for at mine skattepapirer osv. er i orden, så jeg netop undgår at skulle betale penge tilbage.

Hej..

Jeg skal have penge tilbage og min kæreste skal af med penge, men der er en fejl på hans, renterne i banken er nemlig ikke medtaget..

Hvor skrev du pension på, så du med det samme kunne se at du skulle have penge tilbage??
Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.