Nogen der har oplevet dette???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

projekt-ønskebarn

Jeg er i uge 15 og har de sidste to dage oplevet menstruations agtige smerter som hiver ned i benene, er det normalt eller er der andre der har oplevet dette?

Åhh bliver helt nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

kvinde84

Hmm, det lyder lidt som ligamentsmerter. Jeg synes i hvert fald at ligamentsmerterne føles meget som menssmerte. Hos mig er maven vokset i ryk, og så får jeg i nogle få dage en smerte meget lig den du beskriver.

Anmeld

24. januar 2012

Chevro

Er det ofte når du rejser dig op osv? For så er det Ligamentsmerter - det er fordi at de "snorer" som livmoderen hænger i, bliver strukket :-) men det er ganske normalt og kun gode tegn pp udvikling :-)

Anmeld

24. januar 2012

projekt-ønskebarn

åhhh det håber jeg at du har ret i... Jeg vokser nemlig heller ikke så stærkt og er ikke vokset så meget, så måske det kommer nu

Tak for dit svar 

Anmeld

24. januar 2012

Masig

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg er i uge 15 og har de sidste to dage oplevet menstruations agtige smerter som hiver ned i benene, er det normalt eller er der andre der har oplevet dette?

Åhh bliver helt nervøs

Jeg har haft mens smerter siden jeg fandt ud af jeg var gravid... Som en anden sagde så kommer det også lidt i ryk i takt med at livmoderen vokser... Har hørt rigtig mange sige de har dem, så tror det er ganske normalt :-)

Anmeld

24. januar 2012

projekt-ønskebarn

De er der hele tiden men, ja værste når jeg bevæger mig, så håber det bare er ligamentsmerter der føles ustyrligt meget som mens smerter...

Tak for jeres svar, de har beroliget mig lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.