Jordemodergruppe eller ej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2009

Knudsen

Hejsa..

Jeg er lidt nysgerrig..
Har I valgt at komme i jordemodergruppe eller enkelt kons??????

Jeg har valgt jordemodergruppe denne gang for at prøve noget nyt.
Vi har ikke været samlet endnu, men skal det her sidst i marts.
Sidste graviditet valgte vi enkelt konsultation.

Knus Janni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

Mathilde

Hvad vil det sige at være i en jordemodergruppe?
Jeg har slet ikke hørt om det, så det er nok ikke noget de tilbyder her hvor jeg bor...

Mathilde 22+2

Anmeld

14. marts 2009

pandrun

Janni Knudsen skriver:

Hejsa..

Jeg er lidt nysgerrig..
Har I valgt at komme i jordemodergruppe eller enkelt kons??????

Jeg har valgt jordemodergruppe denne gang for at prøve noget nyt.
Vi har ikke været samlet endnu, men skal det her sidst i marts.
Sidste graviditet valgte vi enkelt konsultation.

Knus Janni

Hejsa.

Jeg er med i begge dele.. Nyder at være i mødregruppe.. det er supert at min JM og hendes studerende tager sig tid til at undervise og fortælle om alt det der tager lang tid.. Det er dejligt at møde nogle andre gravide Vi har allerede været til 2 gruppekonsultationer.. Den første gang fortalte og underviste JM i amning.. Sidste gang fortale JM og hendes studerende om fødsel og komplikationer.. Næste enme er efter fødsel.. Det bliver spændende

Jeg er også glad for mine "private" konsultationer.. Det er dejligt at kunne stille nogle personlige spørgsmål..

-Susan 22+4

Anmeld

28. marts 2009

Tynen

Jeg var i gruppe første gang, og det var bare slet ikke mig.

Synes nemt man blev overset, hvis man ikke lige havde noget at byde ind med til de emner der blev drøftet.
Derudover synes jeg ikke det var så fedt at man ikke havde alene-tid så man kunne snakke de lidt mere private ting igennem.

Det skal lige siges at jeg samtidig havde verdens mest nederen JM, så det kunne måske også være derfor jeg følte det var så råddent

Anmeld

30. marts 2009

Knudsen

Så nu er jeg endelig nået frem til det tidspunkt, at jeg skal til mit første møde i jordemodergruppen imorgen.

Jeg er ret spændt på, hvordan vi svinger.... Jeg kender heldigvis en af dem jeg er i gruppe med og har også den samme jordemoder som ved føste graviditet.

Jeg er nu 22+6 og håber på at jeg får lov til at høre hjertelyd imorgen.

Janni

Anmeld

11. juni 2009

Charlot1

Jeg har heller ikke hørt noget om jordemodergruppe. Je bor dog i Odense, så det burde de da ha. Hmm. Øv. Kunne ellers være spændende at møde andre også.

Charlot  22+3

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

De har det desværre ikke mere på Kolding sygehus, jeg ville elelrs ufatteligt gerne. da jeg tror det gør meget for en, at dele ens oplevelser med andre gravide....  Så øv !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.