Hvordan man får baby til at sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.649 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

JeNoVa

Dette er en lang smøre - og så endda på engelsk - men det er en guide til, hvordan man får sin baby til at sove. Prøv at se dette link:

How to SUCCESSFULLY teach a baby to sleep

Jeg er selv lige begyndt at sovetræne mine 10 månder gamle tvillinger, og det virker altså. Jeg lader dem græde op til 10 minutter, og så går jeg ind til dem, hvis én af dem stadig græder. Dette var kun nødvendigt én gang den første aften. Siden da er de faldet i søvn indenfor 5 minutter. Det er nærmest et mirakel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

babymus77

JeNoVa skriver:

Dette er en lang smøre - og så endda på engelsk - men det er en guide til, hvordan man får sin baby til at sove. Prøv at se dette link:

How to SUCCESSFULLY teach a baby to sleep

Jeg er selv lige begyndt at sovetræne mine 10 månder gamle tvillinger, og det virker altså. Jeg lader dem græde op til 10 minutter, og så går jeg ind til dem, hvis én af dem stadig græder. Dette var kun nødvendigt én gang den første aften. Siden da er de faldet i søvn indenfor 5 minutter. Det er nærmest et mirakel.

Ville rigtig gerne læse det men mit engelske er så dårligt nogen steder det er på dansk??

Anmeld

24. januar 2012

Jonatansmor

babymus77 skriver:

Ville rigtig gerne læse det men mit engelske er så dårligt nogen steder det er på dansk??

Jeg tror du kender til den i forvejen, det er den med søvntræningen, der går ud på at "Lade dem græde sig i søvn" (Af hvad jeg lige opsnappede, af den hurtige gennemgang)

Så øges intervallet mellem at du kommer ind til baby for at trøste. Først 5 min, så 7, så 10 og så 15.

Men inden man går igang med sådan en omgang, synes jeg man skulle have googlet den teknik og have læst godt op på de advarsler der er omkring den metode

Anmeld

24. januar 2012

gruener

babymus77 skriver:

Hvis du går ind på google translate, kan du kopiere teksten og sætte den ind der. Så oversætter den til dansk. 

http://translate.google.com/

Anmeld

24. januar 2012

babymus77

Oki;-) Bare for at se hva det var... Mine to første børn sov heldigvis super om natten;-))

Anmeld

24. januar 2012

gruener

Dette gjorde jeg også, jeg havde barr kun hørt om det og havde ikke denne 

Men det virkede også for mig.

Anmeld

24. januar 2012

dorthemus

Jeg er slet ikke tilhænger af den metode. Mener ikke at børn skal græde sig i søvn. Og den holdning kommer altså ikke af, at jeg har en datter der altid har sovet igennem...det har hun langtfra Men jeg ved også godt, at du har haft mange udfordringer med dine meget livlige tvillinger

Anmeld

24. januar 2012

LR85

Man kan vel også bare læse 'godnst og sov godt'. Det er jo det samme, med a lade sine børn græde sig i søvn. 

Anmeld

24. januar 2012

JeNoVa

Det er nok rigtigt, at jeg bare kunne have læst en bog, men den bog kan jeg ikke købe, hvor jeg bor.

Jeg er heller ikke selv tilhænger af at lade børn græde sig i søvn, men, jeg blev nødt til at tage min ene tvilling til en søvnekspert til sidst, fordi hun holdt mig vågen flere timer hver nat med mange opvågninger. Desuden skulle jeg bruge op til en time på at få hende til at falde i søvn om aftenen, og den time ønskede jeg sådan, at jeg kunne bruge på storesøsteren, som i forvejen mange gange er blevet skubbet i baggrunden.

Efter samtale med en fysioterapeut og en søvnekspert, gik jeg modvilligt med til at forsøge denne metode. Og jeg blev altså overrasket over, hvor lidt gråd, der skulle til.

Anmeld

25. januar 2012

Rødhætte

JeNoVa skriver:

Det er nok rigtigt, at jeg bare kunne have læst en bog, men den bog kan jeg ikke købe, hvor jeg bor.

Jeg er heller ikke selv tilhænger af at lade børn græde sig i søvn, men, jeg blev nødt til at tage min ene tvilling til en søvnekspert til sidst, fordi hun holdt mig vågen flere timer hver nat med mange opvågninger. Desuden skulle jeg bruge op til en time på at få hende til at falde i søvn om aftenen, og den time ønskede jeg sådan, at jeg kunne bruge på storesøsteren, som i forvejen mange gange er blevet skubbet i baggrunden.

Efter samtale med en fysioterapeut og en søvnekspert, gik jeg modvilligt med til at forsøge denne metode. Og jeg blev altså overrasket over, hvor lidt gråd, der skulle til.

Synes det er dejligt du har fundet en metode der virker.. Jeg synes heller ikke børn skal græde sig i søvn, men for at de giver lidt "lyd" fra sig er altså okay!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.