Fortælle om sin graviditet til sin chef!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i en lille dilema. Jeg fandt ud af at jeg er gravid da jeg var omkring 10 uger henne. Mig og manden er så glade for at vi skal være forældre igen

Men jeg tør simpelthen ikke fortælle det til min chef. Han er lidt speciel og jeg er bange for at han blvet så sur. Det gøre han for der hvor jeg arbejder har det valgt at spare på arbejdskraft og jeg er heldig at jeg fik lov til at beholde mit job. Hvordan skal jeg får det sagt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

EnGodMor

Jeg er i en lille dilema. Jeg fandt ud af at jeg er gravid da jeg var omkring 10 uger henne. Mig og manden er så glade for at vi skal være forældre igen

Men jeg tør simpelthen ikke fortælle det til min chef. Han er lidt speciel og jeg er bange for at han blvet så sur. Det gøre han for der hvor jeg arbejder har det valgt at spare på arbejdskraft og jeg er heldig at jeg fik lov til at beholde mit job. Hvordan skal jeg får det sagt?

Du skal bare sige det som det er... alle kan selvfølgelig blive fyret, men din chef skal kunne bevise, at han ikke fyrer dig pga din graviditet.

Eller så ring til din fagforening, og hør dem ad først, så er du helt sikker.

Anmeld

24. januar 2012

EnGodMor

Anonym skriver:

http://graviditet-og-barn.dk/tilfoej-link.html 

Anmeld

24. januar 2012

lailamik

Anonym skriver:

Om du er bange for at sige det så vent lidt, loven siger at du først skal have fortalt det inden 6mdr. Om ikke andet så snak med din fagforening. 

Jeg blev nemlig fyret pga graviditet, og kører nu sag mod arbejdspladsen/chefen. Skriv endelig hvis der noget. 

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

lailamik skriver:

Om du er bange for at sige det så vent lidt, loven siger at du først skal have fortalt det inden 6mdr. Om ikke andet så snak med din fagforening. 

Jeg blev nemlig fyret pga graviditet, og kører nu sag mod arbejdspladsen/chefen. Skriv endelig hvis der noget. 

Okay det er da vildt at du blev fyret pga det. Jeg må lige hører min fagforening af. Håber bare at jeg får lov til at beholde mit arb. hvis ikke så skal vi også nok klare det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.