Kildren på huden på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Flowers

Hej alle, jeg har læst lidt i forums om nogen der har prøvet at huden på på maveregionen kilder... nogle siger, det er fordi huden strækker sig, andre at det er baby. Men jeg opdagede det første gang omkring uge 7-8. Det kan da ikke være baby??? Føles på en måde som en fjer der kort stryger hen over huden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

pemiro

Flowers skriver:

Hej alle, jeg har læst lidt i forums om nogen der har prøvet at huden på på maveregionen kilder... nogle siger, det er fordi huden strækker sig, andre at det er baby. Men jeg opdagede det første gang omkring uge 7-8. Det kan da ikke være baby??? Føles på en måde som en fjer der kort stryger hen over huden

Gud, jeg troede bare jeg var unormal fordi jeg har det på samme måde.. Følger lige lidt med her

Anmeld

23. januar 2012

Flowers

pemiro skriver:

Gud, jeg troede bare jeg var unormal fordi jeg har det på samme måde.. Følger lige lidt med her

Okay

Anmeld

23. januar 2012

JH12

Jeg har kilden på bagsiden af navlen.. men det begyndte først efter uge 20 (hvor jeg også begyndte at mærke baby), og jeg tror det er bette der ligger og hygger...

Og jeg kunne da forestille mig det er baby du kan mærke, men jeg kan ikke sige det

Anmeld

23. januar 2012

Nattøs

Flowers skriver:

jeg synes det er som om det kredser inde fra så jeg kredser igen hehe.. kæresten synes jeg er skør og har ment det kun har været i min lille fantasi hehe... puha tak for at det ikke er min tankegang der spiller mig et pus.

Anmeld

23. januar 2012

Nattøs

jeg er i uge 14 snart 15 fra torsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.