Så kom min lille Elias

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

kekp

Hej piger. Så valgte min lille dejlige dreng at komme til verdenen en hel dag før termin. Han er så skøn. Vejer 3010 og måler 53 cm. Han blev født igår kl. 18.59. Fødselsberetning følger senereKnusKit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

-Sigrid-

kekp skriver:

Hej piger. Så valgte min lille dejlige dreng at komme til verdenen en hel dag før termin. Han er så skøn. Vejer 3010 og måler 53 cm. Han blev født igår kl. 18.59. Fødselsberetning følger senereKnusKit

Tillykke 

Anmeld

23. januar 2012

KittyMaMa

kekp skriver:

Stort tillykke!!! 

Håber I har det godt!

/Katja

Anmeld

23. januar 2012

Nitz - <3 David

Kæmpe tillykke med lille Elias.. - Dejligt navn!

Håber vi får ham at se her inde

Anmeld

23. januar 2012

Mussen2

Tillykke med bettemanden

Anmeld

23. januar 2012

AnneH

kekp skriver:

Tillykke!!!

Håber I alle har det godt.

Anmeld

23. januar 2012

oOhelene&larsOo

kekp skriver:

Stort tillykke med din dreng 

Anmeld

23. januar 2012

CmarianN

Hvor er det STORT og VILDT!!!!

Hjertelig TILLYKKE!

Glæder mig til FB og billeder :-)

Min junior må da også godt komme en dag før ;-)

Pøj pøj med det hele!!!!!

Anmeld

24. januar 2012

TbCp

Stort tillykke!!!

Anmeld

26. januar 2012

Malene76

kekp skriver:

Hej Kit.

Rigtig hjertelig tillykke med jeres lille dreng. Håber I alle tre har det godt og trives.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.