Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Opper den lige engang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er det her solgt??
Hvis ikke, hvad er så prisen på det hele??
mortilfreja skriver: Er det her solgt?? Hvis ikke, hvad er så prisen på det hele??
Jeg har stadig det på de sidste 2 billeder og den grå :-) 150kr men hvis du kan finde en ting mere du gerne vil have med så bliver det 200kr også betaler jeg porto,. Alt sammen koster 50kr stk og ved køb af over 3 ting betaler jeg porto
1,2 og 26 er det solgt?
onlyme skriver: Jeg har stadig det på de sidste 2 billeder og den grå :-) 150kr men hvis du kan finde en ting mere du gerne vil have med så bliver det 200kr også betaler jeg porto,. Alt sammen koster 50kr stk og ved køb af over 3 ting betaler jeg porto
Okay.. Hvad med de 3 ting og så denne her??
Nalle skriver: 1,2 og 26 er det solgt?
det på billede 1 og 2 er solgt,.Men knickers er ikke, der er en der lige har skrevet på dem, hvis hun ikke er iintresseret kan du godt købe dem
mortilfreja skriver: Okay.. Hvad med de 3 ting og så denne her??
Den har jeg stadig så det kan vi godt sige 200incl porto :-)Hvis du sender pb med navn og adr så sender jeg tøjet når pengene står på min konto,.Posthuset er min nabo Har danske bank hvis du er intresseret i allerede have det imorgen
Jeg opretter en ny tråd sener idag med noget nyt tøj hvis det er du er intresseret
onlyme skriver: Den har jeg stadig så det kan vi godt sige 200incl porto :-)Hvis du sender pb med navn og adr så sender jeg tøjet når pengene står på min konto,.Posthuset er min nabo Har danske bank hvis du er intresseret i allerede have det imorgen
Okay.. Jeg lurer lige din nye tråd med tøj.. Kunne jo være der var mere jeg skal have med
mortilfreja skriver: Okay.. Jeg lurer lige din nye tråd med tøj.. Kunne jo være der var mere jeg skal have med
Det er bare super :-)Bette'manden skal lige i seng så kommer det op :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128