Hjælpp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa Allesammen...

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber nogen af jer kan hjælpe mig med!

Jeg har lige siden i morges haft undt i underlivet i højere side, det kommer som jag, og stik. Er der nogen af jer der ved hvad dette kan være?

Jeg har pletblødt i snart 3 dage men der er ikke kommet rat meget!

Håber nogle af jer kan hjælpe mig!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Hejsa Allesammen...

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber nogen af jer kan hjælpe mig med!

Jeg har lige siden i morges haft undt i underlivet i højere side, det kommer som jag, og stik. Er der nogen af jer der ved hvad dette kan være?

Jeg har pletblødt i snart 3 dage men der er ikke kommet rat meget!

Håber nogle af jer kan hjælpe mig!

Kram

Er du gravid, prøver du at blive gravid, hvor langt er du i din cyklus?? Det er svært at vurdere noget når du ikke kommer med flere oplysninger...

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Er du gravid, prøver du at blive gravid, hvor langt er du i din cyklus?? Det er svært at vurdere noget når du ikke kommer med flere oplysninger...

Ja vi prøver at blive gravid, men er ikke lykkes endnu, jeg har testet men den er negativ Jeg ved ikke hvor langt i cyklus, jeg er.. jeg har meget uregelmæssig mens, så jeg kan ikke rigtigt fortælle hvor lang min cyklus er

Anmeld

23. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Ja vi prøver at blive gravid, men er ikke lykkes endnu, jeg har testet men den er negativ Jeg ved ikke hvor langt i cyklus, jeg er.. jeg har meget uregelmæssig mens, så jeg kan ikke rigtigt fortælle hvor lang min cyklus er

Okay. For det kunne nemlig godt lyde som ÆL.. Jeg fik altid ondt i den side hvor ægget blev frigivet fra, så hvis det kun er højre side du har ondt i, kunne det godt være det...

Anmeld

23. januar 2012

Dinsen

hos mig kan blærebetændelse (eller start på) også føles sådan... men det er jo meget forskeligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.