Mon den kinesiske kalender har ret? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Ja, skal til kønsscanning på fredag, og er spændt på om den kinesiske kalender får ret - den siger en dreng Da jeg var til nf, spurgte vi om hun ville gætte på kønnet, og først sagde hun en pige - men dernæst at hun turde ikke gætte, for størrelsen dernede kunne ende i begge dele..

Hvor mange af jer andre har fået som den kinesiske kalender? Og hvor mange har fået et gæt til nf? Og som var rigtigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

mille25

Frk P. skriver:

Ja, skal til kønsscanning på fredag, og er spændt på om den kinesiske kalender får ret - den siger en dreng Da jeg var til nf, spurgte vi om hun ville gætte på kønnet, og først sagde hun en pige - men dernæst at hun turde ikke gætte, for størrelsen dernede kunne ende i begge dele..

Hvor mange af jer andre har fået som den kinesiske kalender? Og hvor mange har fået et gæt til nf? Og som var rigtigt?

den kinesiske kaldender sagde en pige og jeg skal have en pige til april...

vi fik ikke noget gæt til nf scanning....

Anmeld

23. januar 2012

madsenmor

har 3 børn og den tog fejl ved dem alle 3... vi ville ikke vide hvad vi ventet før fødslen så ingen gæt til os

Anmeld

23. januar 2012

morethanperfect

Frk P. skriver:

Den kinesiske kalender sagde dreng og vi fik Oscar

Anmeld

23. januar 2012

HeidiW86

Frk P. skriver:

Vi fik intet gæt til NF og den kinesiske kalender sagde en dreng men vi skal have en lille pige til juni! 

Anmeld

23. januar 2012

hende-nanna

Her har den kinesiske kalender haft ret 5 ud af 7 gange 

Anmeld

23. januar 2012

Ems30

Da jeg tjekkede kalenderen, sagde den pige. Og der er sørm også en pige i min mave

Anmeld

23. januar 2012

Trine89

Min mavefornæmmelse sagde pige (jeg var ret sikker fra jeg var 7 uger henne) 

Den kinesiske kalender sagde også en pige 

Til NF fik afvide at det nok var en lille dreng..

Men vi fik en lille pige for fem måneder siden 

Anmeld

23. januar 2012

lycly

Jeg har først prøvet den kinesiske kalender efter at vi har fået vores datter. Og der havde den ret i at vi havde fået en pige

Anmeld

23. januar 2012

twinny

Den sagde jeg fik en pige, men jeg fik to drenge.. 

jeg fik gæt til NF, hun sagde drenge.. SÅ det var rigtigt..

min mavefornemmelse og drømme sagde også drenge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.