1 års fødselsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2009

starsofheaven

HVordan holdte i 1 års fødselsdag for jeres barn? og inviteret i hele familien eller kun den næmeste? MIn datter blir 1 år den 31 maj og tiden flyver jo adsted så går allerede med de overvejelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

Stumpen

Dagen før hendes fødselsdag (søndag) kom hendes bedste (mormor), 2*mostre med mænd og tilsammen 3 børn, samt hendes faster med hendes to børn til eftermiddagskaffe.. På selve dagen kom hendes bedstefar og kone, samt bedstefar og bedstemor til aftensmad..

Sådan foregik hendes 2 års fødselsdag faktisk også..

Men på hendes 3 års fødselsdag er vi nok flyttet i noget andet, så der må vi finde på noget andet.. Evt. splitte den store gruppe op i to, hvilket egentlig vil være lidt træls, for det er lige så nemt at have dem alle sammen på en gang, men det er jo moderens behov og ikke datterens

Anmeld

12. marts 2009

Tynen

De nærmeste og 2 af mine veninder.

Vi har en kæmpe familie, så vi blev nødt til at holde det over 2 dage - Også selvom det kun var med Stellas bedsteforældre, onkel/faster/mostre og hendes oldeforældre.

Vi holdte det for min kæreste familie den ene dag og for min familie den anden dag.

Vi fik forresten hjemmebagte boller med tonsvis af pålæg og varm kakao..

Anmeld

13. marts 2009

Miamaja

det var familie, venner og nabo og nogle fra modregruppen til den 1ste fosdag. det samme bliver det igen iaar men lidt flere da vi er flyttet i noget storre

Anmeld

13. marts 2009

Balderson

Ja, tiden flyver bare afsted.. Jeg går selv i de tanker ang. vores guldklump's 1 års fødselsdag..

Jeg ved allerede nu at 1 weekend holder vi noget for hans bedsteforældre, moster, onkel osv...

Og 2 weekend er det så alle vennerne med deres børn og dem fra min mødregr. der bliver inviteret med til hans fødselsdag..

Næsten alle i vores vennekreds har fået børn inden for det samme år...

På selve hans dag har hans far og jeg bestemt at vi tager i Zoo og så ellers bare hygger os sammen...

Anmeld

13. marts 2009

fam.4xc

Min Caroline blir 4 den 31 maj

Vi har altid hele familien samlet til pigernes fødselsdag.... hyggeligt men trangt med 45 mennesker i en 3 værelses...

Ofte bruger vi at lave brunch men i år blir det vist til boller og lagkage... men lad os nu se hvad vi finder ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.