Tja, jeg er 30 og er lige blevet henvist til behandling. Men der er jo ikke rigtig nogen,d er kan fortælle dig, hvad der er rigtigt. Umiddelbart virker det ret tidligt at vælge at blive enlig mor, men omvendt kender jeg dig ikke.
Jeg tror ikke, at jeg ville få et barn uden en far, hvis jeg var bare lidt interesseret i at få en kæreste. Men jeg har virkelig ikke lyst til, at en mand skal være en del af mit liv. Hvis din plan er, at du gerne vil have en anden mand i dit liv, så tror jeg, at jeg ville vente og se tiden an. At jeg gerne ville have at mine børn var tæt på hinanden - tja, det kan være en fordel, men på den anden side set, så kender jeg flere, som har meget yngre søskende, hvor de får rigtig meget ud af hinanden, fordi der på ingen måde er konkurrence imellem dem.
Overvej om du ikke hellere skulle nyde din tid sammen med dit første barn alene og give hende al den opmærksomhed du kan.
Men jeg vil ikke sige, at det vil være forkert af dig at blive SEM nu - du har jo et barn, og du ved, hvad det vil sige at være mor.
Anmeld