Ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Anonym trådstarter

Iha er ved at være godtforvirret.Jeg er nu gået 11 dage over tid og har taget hele 5 teste alle negative, , men har graviditets symptomer, kvalme, ondt i brysterne, siver væske fra den ene et par gange om dagen, føler mig oppustet og begyndt at spose alt muligt + keg er begyndt at tage på, har taget 2 kg på nu , Nogen der har gode råd?Knus fra en mor der meget gerne vil gør sin søn til storebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Mariajny

Anonym skriver:

Iha er ved at være godtforvirret.Jeg er nu gået 11 dage over tid og har taget hele 5 teste alle negative, , men har graviditets symptomer, kvalme, ondt i brysterne, siver væske fra den ene et par gange om dagen, føler mig oppustet og begyndt at spose alt muligt + keg er begyndt at tage på, har taget 2 kg på nu , Nogen der har gode råd?Knus fra en mor der meget gerne vil gør sin søn til storebror

jeg har egentlig ikke lige nogen råd af dele ud af. men  alt jeg kan for at du snart står med en positiv test  

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

jeg har egentlig ikke lige nogen råd af dele ud af. men  alt jeg kan for at du snart står med en positiv test  

Tusind tak, håber virkelig den snart bliver positiv :')

Anmeld

23. januar 2012

Bryndis

Anonym skriver:

Jeg har også prøvet det med at have tegn på en graviditet og at tage på, på trods af mange negative teste inkl. lægens. Men da jeg var gået 5 uger over tid så kom der endelig en positiv test.
for den er der

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Bryndis skriver:

Jeg har også prøvet det med at have tegn på en graviditet og at tage på, på trods af mange negative teste inkl. lægens. Men da jeg var gået 5 uger over tid så kom der endelig en positiv test.
for den er der

Så er der stadig håb for den er der

Tusind tak

Anmeld

23. januar 2012

Bryndis

Anonym skriver:

Så er der stadig håb for den er der

Tusind tak

Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.