Barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Nille-pigen

Ja som overskriften lyder så kunne jeg idag endelig gå på barsel ej hvor er det skønt, når jeg siden jeg blev arbejdsløs efter afslutning af min uddannelse har skulle søge jobs... problemet er bare at det er nu virksomhederne vender tilbage for at få en til jobsamtale....

er der nogen, som ved om man må tage til jobsamtale selvom man er på barsel?

vil gerne nyde min barsel, men hvis der nu var mulighed for et job til mig efter barslen ville det jo også være skønt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Mira0911

Hvis de skal bruge folk nu, kan du jo ikke stå til rådighed... Men du kan jo sige til dem at der interesseret efter barslen, hvis de står og mangler til den tid også... 

Anmeld

23. januar 2012

Nille-pigen

Mira0911 skriver:

Hvis de skal bruge folk nu, kan du jo ikke stå til rådighed... Men du kan jo sige til dem at der interesseret efter barslen, hvis de står og mangler til den tid også... 

tak

det regnede jeg også med var okay...

har lige skrevet tilbage til en af dem som gerne vil have mig til samtale, at jeg er meget interesseret i et job hos dem, men at jeg først vil kunne stå til rådighed for dem efter min barsel...

Anmeld

23. januar 2012

Mira0911

Nille-pigen skriver:

tak

det regnede jeg også med var okay...

har lige skrevet tilbage til en af dem som gerne vil have mig til samtale, at jeg er meget interesseret i et job hos dem, men at jeg først vil kunne stå til rådighed for dem efter min barsel...

Håber du har et job til når din barsel er slut...  Det vil være super lækkert for dig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.