Mebach...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

birgittemarie

Du ser da utrolig fed ud om morgenen, synes jeg... Og korthåret. Men meget glad til gengæld 8D

Det var dog et lækkert billede af den lille Rasmus. Det er sjovt, han ligner min far da han var baby utroligt meget. SKal lige prøve at finde et foto at smide ind, så du kan se :)

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Rasmine

Hej Bm. Tak for det, han havde lige fået sin 1. lakridspibe dér. Kan sgu ikke ta' mig sammen til at få taget et morgenhårsbillede, eller hva temaet nu er. Tror jeg har begyndende stress. :(

Anmeld

5. marts 2008

ka li ja

lakrids pibe?????????!!!!!!!!
halllooooo mutter og drengen må ikke engang få en rugbrød... kom da i gang med hapserne hvis du er ligeglad med en lakridspibe.
tosk;)

Anmeld

5. marts 2008

Rasmine

TOSK??? Harh harh, han ER da igang med rugbrøllerne. Og idag har han fået flødebolle, inspireret af [rød]Loggidut's Tiffanie [/rød] (Lyder sgu som en travhest, eller væddeløbshund. JEG ville i al fald gerne sætte alle mine penge på den, hvis det var)

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] TOSK??? Harh harh, han ER da igang med rugbrøllerne. Og idag har han fået flødebolle, inspireret af [rød]Loggidut's Tiffanie [/rød] (Lyder sgu som en travhest, eller væddeløbshund. JEG ville i al fald gerne sætte alle mine penge på den, hvis det var)[/citat] ja ja corny mom....fik rassermusen selv lov at kværne den...eller skulle du sidde og håndfodre ham? jeg tog springet...værså god at æd....og jeg ved ikke hvem der havde det sjovest...os (altså hele familien) eller Tif der bare vold-åd sin flødebolle...hæ hæ...hele hytten bar sgu præg bagefter...men det skal jo præves...lige som de skal have deres egen lagkage når de bliver 1 år...hæ hæ...glæder mig for åndsvagt til at filme det!8D

Anmeld

5. marts 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hej Bm. Tak for det, han havde lige fået sin 1. lakridspibe dér. Kan sgu ikke ta' mig sammen til at få taget et morgenhårsbillede, eller hva temaet nu er. Tror jeg har begyndende stress. :([/citat] Er du ved at få stress? Det lyder da ikke rart :( Er du egentligt begyndt at arbejde igen? (Undskyld, hvis du har skrevet det før... Har kun fået fat i, at du var igang med at afvænne vuggestuepersonel fra at give sønikke rugbrød) Kh B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.