2 skridt frem og 1 tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Nessie

Bedst som man troede at det gik så godt, og I snart kunne komme hjem, så skulle I lige dunkes i hovedet med noget nyt.

Håber det bedste for jer og lille Mikkel, og ønsker inderligt at han snart bliver helt rask

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

TbCp

Jeg synes bare det er så skide uretfærdigt at den lille mand skal igennem så meget

Anmeld

24. januar 2012

Gaia

D jeg ked af at høre. Håber virkelig på det allerbedste. Sender en masse varme tanker. 

Anmeld

24. januar 2012

serinasmor

24. januar 2012

Nitz - <3 David

Åh hvor er det godt nok synd for lille Mikkel.. Det er en hård omgang.. Det er "bare" en periode man skal igennem.. For enden er det hele godt.. og i skal nok få en god hverdag igen..
"en ulykke kommer sjældent alene".. Her hjemme var vi også midt i et ronoverings projekt da David kom til verden.. Der blev fundet skimmel (heldigvis ikke en farlig en) i vores kælder.. Hvor vi har Indgang, børneværelse, soveværelse med walk in, og et stort badeværelse.. det hele var lige blevet "revet ned".. og sku mures op igen.. Så alle vores babyting og meget af vores eget tøj, osv var pakket ned.. Puha det var ik nemt at stå i alt det når man også skulle være på sygehuset.. For jeg kunne jo ikke rigtig hjælpe.. Og farmand ville jo også gerne være på sygehuset når han havde fri.. Men vi skal jo også være færdig..
Vi er stadig ikke færdig med det.. Så vi bor nærmest i flyttekasser..

Kryder fingre for at den virus er kommet efter fødslen.. Nu har jeg ikke lige fået læst hvad det kan gi af følger hvis han er smittet under graviditeten.. Men det er helt sikkert ikke tilfældet han kan da umuligt få flere trælse ting på cv´et..

Anmeld

24. januar 2012

jeanne-skat

håber på det bedste for jer

Anmeld

29. januar 2012

jydeinden

noget nyt ? :-) 

Anmeld

29. januar 2012

l.kjoeller

TbCp skriver:

Det går desværre lidt den forkerte vej igen

Synes godt nok vi bliver stillet overfor mange prøvelser...

Der må bestemt være en stor præmie når vi når i mål!

http://miraklerne.blogspot.com/

(ps. Er på fra min iPad så kan ikke linke ordentligt, men nederst er der et rigtigt link til bloggen)

Håber virkelig snart heldet vender for jer

Anmeld

29. januar 2012

TbCp

jydeinden skriver:

noget nyt ? :-) 

Ja en del faktisk jeg opretter lige en ny tråd lidt senere i dag

Anmeld

29. januar 2012

Nessie

TbCp skriver:

Det går desværre lidt den forkerte vej igen

Synes godt nok vi bliver stillet overfor mange prøvelser...

Der må bestemt være en stor præmie når vi når i mål!

http://miraklerne.blogspot.com/

(ps. Er på fra min iPad så kan ikke linke ordentligt, men nederst er der et rigtigt link til bloggen)

Har lige læst på din blog at virussen ikke var medfødt

Hvor er det skønt, det ville også være nærmest ubærligt hvis han skulle slås med det oven i alt det andet.

Håber I alle 4 har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.