Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zeus skriver: Han er en FIGHTER er han
Han er en FIGHTER er han
helt enig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: hip hip hurra, hvor er dte da bare skønt og dejligt, sikke en sej og stærk lille mand han er, og hvor er han dog bare sød, rigtig godt billede, en rigtig fighter
hip hip hurra, hvor er dte da bare skønt og dejligt, sikke en sej og stærk lille mand han er, og hvor er han dog bare sød, rigtig godt billede, en rigtig fighter
Vi kan slet ikke beskrive hvor dejligt det er
Lone_mor skriver: hvor er han sød han er en rigtig stærk dreng
hvor er han sød
han er en rigtig stærk dreng
Han er rigtgi stærk
Den kommende far skriver: Viktor bliver større og større. Han vejer nu 1344 gram. Vokser faktisk så meget at lægerne idag har undersøgt han for vand i kroppen (dog uden at finde noget)fordi han tager så meget på. Dejligt at se han bliver stor http://babydutten.blogspot.com/2012/01/viktor-har-faet-voksevrk.html
Viktor bliver større og større. Han vejer nu 1344 gram. Vokser faktisk så meget at lægerne idag har undersøgt han for vand i kroppen (dog uden at finde noget)fordi han tager så meget på.
Dejligt at se han bliver stor
http://babydutten.blogspot.com/2012/01/viktor-har-faet-voksevrk.html
Hvor bliver han stor! Og hvor er han dygtig! Vh stine
StineW79 skriver: Hvor bliver han stor! Og hvor er han dygtig! Vh stine
Han er super dygtig
Hvor ser han da bare skøn ud den lille mand...
min datter er også født for tidlig og den gang vi var indlagt mente lægerne også hun fejle det ene og det andet hun fik taget så mange blodprøver så de til sidst ikke vidste hvor i foden de skulle stikke...
Det jeg vil frem til er kan sagtens sætte mig ind i hvordan det er lægen hitter på alle mulig ting bare fordi enes barn lige gør det modsatte af det normale... Så lad jer ikke skræmme af alle deres ting vis i selv synes han er fin og sund...
PJessen skriver: Hvor ser han da bare skøn ud den lille mand... min datter er også født for tidlig og den gang vi var indlagt mente lægerne også hun fejle det ene og det andet hun fik taget så mange blodprøver så de til sidst ikke vidste hvor i foden de skulle stikke... Det jeg vil frem til er kan sagtens sætte mig ind i hvordan det er lægen hitter på alle mulig ting bare fordi enes barn lige gør det modsatte af det normale... Så lad jer ikke skræmme af alle deres ting vis i selv synes han er fin og sund...
Mange tak for dit svar. Det er altid dejligt at få støtte og høre andres erfaringer med for tidligt fødte
For tidligt fødte er bestmt anerledes end "normalt" fødte børn. De gør tingene på deres helt egen måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128