Mine bryster er utætte ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Anonym trådstarter

Er det normalt og kan det evt. Være et tegn på at der er optræk til noget? Er i uge 36+2 med kæmpe baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

22. januar 2012

An&Jo

det er nu meget normalt..

sidst lækkede mine bryster fra uge 27 så måtte gå med ammeindlæg allerede derfra..

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det er nu meget normalt..

sidst lækkede mine bryster fra uge 27 så måtte gå med ammeindlæg allerede derfra..

Hold da op... Min har slet ikke gjort det før nu og var jo begyndt at håbe det måske var et tegn...

Anmeld

22. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hold da op... Min har slet ikke gjort det før nu og var jo begyndt at håbe det måske var et tegn...

desværre nej.. er ked af at skuffe dig, men du må nok have tålmodighed lidt endnu..

Anmeld

22. januar 2012

AnnaK89

Det skete ret tidligt med min datter, kan ikke huske hvilken uge jeg var i og denne gang er jeg i uge 18 og der kan godt komme en lille smule, men ikke så meget at ammeundlæg er nødvendige endnu

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

desværre nej.. er ked af at skuffe dig, men du må nok have tålmodighed lidt endnu..

Hehe ihh altså men ja meget tyder på jeg kommer til at vente længe endnu... Og især når alle tror på baby kommer før termin så skal det nok passe jeg går over tid LOL

Anmeld

22. januar 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Det skete ret tidligt med min datter, kan ikke huske hvilken uge jeg var i og denne gang er jeg i uge 18 og der kan godt komme en lille smule, men ikke så meget at ammeundlæg er nødvendige endnu

Puha det var godt nok tidligt

Anmeld

22. januar 2012

Camillee

jeg er i uge 26 og er lige begyndt at bruge ammeindlæg da de er en smule utætte...

Anmeld

23. januar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Er det normalt og kan det evt. Være et tegn på at der er optræk til noget? Er i uge 36+2 med kæmpe baby 

Det er meget normalt 

Jeg begyndte selv i uge 17 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.