Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis I skulle have overset det, har idat.dk sat de fleste tingned til 50-70 kr. Har selv lige fået 5 par bukser og en Spencer kjolforord 400 kr. Det er da for billigt til at gå glip af
Ville bare lige sprede de billige priser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har lige været inde og kigge - de har meget lækkert på bud, så tror da også at bettepigen her skal forkæles lidt
Tak for tippet!
/Fenja
Fenja09 skriver: Har lige været inde og kigge - de har meget lækkert på bud, så tror da også at bettepigen her skal forkæles lidt Tak for tippet! /Fenja
Var så lidt
Fleur07 skriver: Nogen der kan fortælle hvordan deres bukser er? Har en meget slank dreng som er svær at fonde bukser til?Tak
Nogen der kan fortælle hvordan deres bukser er? Har en meget slank dreng som er svær at fonde bukser til?Tak
Hvilke mærker pader godt til din dreng ?
vi har en rigtig slank dreng og idat 's bomulds bukser er et af de eneste bukser han kan passe foruden småfolk velur bukser og molo's bomulds bukser
håber det gav menig
Rsa skriver: Hvilke mærker pader godt til din dreng ?
millesofie skriver: vi har en rigtig slank dreng og idat 's bomulds bukser er et af de eneste bukser han kan passe foruden småfolk velur bukser og molo's bomulds bukser håber det gav menig
Uhh lækkert!
Har lige været inde og bestille noget tøj til mine piger
Men øhmm.. Jeg skulle ikke betale med det samme, og nu står der bare ved min ordre at det ikke er betalt... ??
Gjorde det også det ved dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128