Anbefalinger til førstegangs swingere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.639 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg kan jo læse at en del af jer har prøvet at være i swingerklub. Vi er blevet meget nysgerrige omkring det og når vi nu har erfaret at Tucan-club ligger i rimelig køreafstand fra os - ja så har vi besluttet at prøve det, om ikke andet så i hvertfald en rundvisning.

Har I nogen gode råd til os? Hvilken dag er bedst, en dag kun for par + piger eller betyder det ikke så meget? Er der noget vi skal være bevidste om, noget I vil råde os til?

Vores tanke er at bare være tilstede, kigge og eventuelt selv have sex, har i første omgang ingen planer om hverken 3 eller 4 kanter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Loa

Opper den lige

Held og lykke/god fornøjelse med projektet

Anmeld

23. januar 2012

Muffin_girl

Loa skriver:

Opper den lige

Held og lykke/god fornøjelse med projektet

Anmeld

8. februar 2012

missie20

Anonym skriver:

Hej.

Jeg kan jo læse at en del af jer har prøvet at være i swingerklub. Vi er blevet meget nysgerrige omkring det og når vi nu har erfaret at Tucan-club ligger i rimelig køreafstand fra os - ja så har vi besluttet at prøve det, om ikke andet så i hvertfald en rundvisning.

Har I nogen gode råd til os? Hvilken dag er bedst, en dag kun for par + piger eller betyder det ikke så meget? Er der noget vi skal være bevidste om, noget I vil råde os til?

Vores tanke er at bare være tilstede, kigge og eventuelt selv have sex, har i første omgang ingen planer om hverken 3 eller 4 kanter

Jeg har ikke været i swinger klub så ved ikke om mine råd er noget i kan bruge til noget.
Men jeg vil råde jer til og virkelig gennemtænke det inden i tager der hen. I skal i hvert fald kunne stole 100 % på hinanden. Hvis i har den mindste tvivl om i skal tage derhen, så burde i lade være da det i sidste ende kan skade jeres forhold.
Hvis i overvejer at have sex med andre husk beskyttelse.
Men held og lykke med jeres kommende oplevelse.

Anmeld

8. februar 2012

karina1980

Hej.

vi benytter selv Tucan, og det er et super hyggeligt sted.

det ret let at falde i snak med andre og mange er super gode til at byde velkommen og give gode råd, omkring første aften i klubben.

gode råd, jamen du komme selv med dem

• vær jer selv
  • lav grænser for hvor langt i vil gå inden i tager afsted og være tro mod dem
  • lad vær´med at sexe med andre 1 aften
  • nyd stemningen og alle indtrykkene
  • ingen forlanger at i skal have sex der, nogle gange har man brug for at komme en gang mere før man springer ud i at have sex, hvor andre kan høre det(eller se det)
  • brug tid på at snakke om oplevelsen, også mens i er der.
  • tag det i et tempo hvor den, der er mindst tryg, er den der styre tempoet

som sagt er vi rigtig glad for at komme der, vi blev modtaget rigtig pænt af rigtig mange, der er selvfølgelig nogle som ikke vil begynder, men de trække sig selv væk, så man ikke rigtig opdager det.

ang. aftner, så er der ikke så mange torsdag og søndag, hvad jeg lige høre, vi har kun været der på fredage og lørdage og der er rimeligt mange(ca 100) nogle dage, men det svinger meget.

par/pige aftner er også gode at starte på.

så sæt i bare kursen mod tucan, er sikker på at i også vil få en meget sensuel og erotisk oplevelse ud af det

(kan kun sige at den sex, man får når man kommer hjem derfra, er SÅ godt og frækt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.