Flytning til Slagelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
491 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

JeNoVa

Det er nu besluttet, at min mand og jeg, vores tre døtre og tre hunde flytter tilbage til Danmark til april i år - nærmere bestemt Slagelse, hvor jeg er fra.

Vi kan bo hos mine forældre, så længe vi har brug for det, men jeg vil gerne gøre opholdet dér så kort som muligt, så hvis nogen kender til et hus eller en lejlighed til leje fra starten af maj eller senere, er jeg muligvis interesseret. Et krav er, at der skal være have til eller alternativt meget kort afstand til park, skov eller legeplads.

Jeg får desuden brug for at købe en masse tøj til mine små piger, da de her i Karibien kun har brugt kortærmede body'er eller kjoler. Jeg ved faktisk ikke, hvad der bliver nødvendigt, men jeg er interesseret i pigepakker i henholdsvis størrelse 1 år og størrelse 2 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Sujan

Inde på boligportalen er for vist et hus til leje i fårdrup. Hvis i kan leve med at det er lidt uden for slagelse...

Anmeld

22. januar 2012

JeNoVa

Sujan skriver:

Inde på boligportalen er for vist et hus til leje i fårdrup. Hvis i kan leve med at det er lidt uden for slagelse...

Det skal helst være i Slagelse, da vi ingen bil har. Men jeg kigger da lige på det der Boligportalen.

Anmeld

22. januar 2012

M&M's Mor

JeNoVa skriver:

Det er nu besluttet, at min mand og jeg, vores tre døtre og tre hunde flytter tilbage til Danmark til april i år - nærmere bestemt Slagelse, hvor jeg er fra.

Vi kan bo hos mine forældre, så længe vi har brug for det, men jeg vil gerne gøre opholdet dér så kort som muligt, så hvis nogen kender til et hus eller en lejlighed til leje fra starten af maj eller senere, er jeg muligvis interesseret. Et krav er, at der skal være have til eller alternativt meget kort afstand til park, skov eller legeplads.

Jeg får desuden brug for at købe en masse tøj til mine små piger, da de her i Karibien kun har brugt kortærmede body'er eller kjoler. Jeg ved faktisk ikke, hvad der bliver nødvendigt, men jeg er interesseret i pigepakker i henholdsvis størrelse 1 år og størrelse 2 år.

Skynd jer at meld jer ind i en af boligforeningerne for ved i er tilflyttere vil i komme først på listen...

Anmeld

22. januar 2012

JeNoVa

M&M's Mor skriver:

Skynd jer at meld jer ind i en af boligforeningerne for ved i er tilflyttere vil i komme først på listen...

Er det sandt? Hvordan mon det virker? Det er da lidt snyd, er det ikke?

Anmeld

22. januar 2012

M&M's Mor

Er det sandt? Hvordan mon det virker? Det er da lidt snyd, er det ikke?

Var ihvertfald den besked min veninde fik pga hendes mand kom fra Kbh og 2½ mdr efter de var skrevet op havde de lejlighed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.