Så nåede jeg skam de 30+0!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

wmillapigenw

Dianaaa skriver:

det kan jeg godt forstå du er

krydser finger for at de holder så væk de strækmærker,

men det er heldigvis ikke det værste der kan ske

krydser også for at de holder sig væk! & nej det er ikke det værste at få - de betyder jo bare at man har båret på et vidunderligt barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

wmillapigenw

christina92 skriver:

Åh jeg er altså så bange for at du skal falde ned af toilettet!

Men super fin mave, og jeg synes den er sunket lidt.

hihi, jeg håber da ikke jeg falder ned næste gang! mit spejl på værelset har min papfar ikke været ude og sætte op endnu, så jeg må nøjes med det spejl derude!  

& okay

Anmeld

22. januar 2012

wmillapigenw

Aprilmor11 skriver:

Super flooot mave. Åhh, hvor jeg dog savner min.

Den ser lidt sunken ud, men ikke for at ødelægge noget håb i dig. Men Min var også Sunket omkring uge 30 gik 12 dage over tid, fødte ved en igangsættelse.

Men, det er slet ikke så slemt at gå over tid. Jeg fortryder at jeg blev sat igang.

hihi tak! & ja den er dejlig når den ikke er i vejen!

& hehe okay, man har vel lov at håbe! jeg glæder mig sådan til at se min lille dreng! hvordan han enlig ser ud! så håber ikke jeg går over tid!

jeg håber heller ikke jeg bliver sat i gang!

Anmeld

22. januar 2012

Aprilmor11

wmillapigenw skriver:

hihi tak! & ja den er dejlig når den ikke er i vejen!

& hehe okay, man har vel lov at håbe! jeg glæder mig sådan til at se min lille dreng! hvordan han enlig ser ud! så håber ikke jeg går over tid!

jeg håber heller ikke jeg bliver sat i gang!

Jeg ville også bare se min søn. Så jeg sagde ja til at blive sat igang. Men ville helst at det gik 100procent naturens gang. Krydser for at du ikke går over tid og at du ikke blier sat igang

Anmeld

22. januar 2012

wmillapigenw

Aprilmor11 skriver:

Jeg ville også bare se min søn. Så jeg sagde ja til at blive sat igang. Men ville helst at det gik 100procent naturens gang. Krydser for at du ikke går over tid og at du ikke blier sat igang

nuurh! & ja det er jo den største grund til at man bliver sat igang

& tak! 

Anmeld

22. januar 2012

AnneP

wmillapigenw skriver:

ja som overskrifter siger så var jeg 30+0 henne igår hvor billederne jeg sætter ind er blevet taget. og det er en vidunderlig følelse! at tænke på der kun er 10 uger tilbage til termin!

men jeg har fået afvide af nogle at min mave er sunket helt vildt af at jeg kun er 30+0 & de sagde jeg ihvertfald ikke går over tid!  

hvis de har ret, så passer min fornemmelse også. - jeg har haft på fornemmelsen længe at jeg ikke vil gå helt over tid, så det bliver spændende at se om jeg går over eller ikke

puha, maven den er ved at være en smule tung og kan kun sove på siden nu... - har svært ved at sove ordenligt nu! er oppe og tisse 1 gang mindst hver nat, og skal på toilet med det samme jeg vågner. - og skal tisse op til 10 gange i løbet af dagen også! jeg er ihvertfald ved at kende min plads ved toilettet!  

hvad syntes i? syntes i min mave er sunket meget som de andre siger?

Ja den er sunket!

læste ikke teksten, men kiggede billeder først og tænkte hold da op den er da vist sunket! 

Jeg læste så teksten og tænkte at det var der da vist ingen tvivl om!

Anmeld

22. januar 2012

wmillapigenw

AnneP skriver:

Ja den er sunket!

læste ikke teksten, men kiggede billeder først og tænkte hold da op den er da vist sunket! 

Jeg læste så teksten og tænkte at det var der da vist ingen tvivl om!

Hehe okay! man ligger jo ikke selv mærke til det før der er nogle der siger det & tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.