Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Hej pigerSå er der endnu et mavebillede fra mig. Den vokser så fint derud af, og der er masser af liv flere gange dagligt. Jeg elsker den følelse, det er så fantastisk.Kram Carina og lillepigen
Hej pigerSå er der endnu et mavebillede fra mig. Den vokser så fint derud af, og der er masser af liv flere gange dagligt. Jeg elsker den følelse, det er så fantastisk.Kram Carina og lillepigen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
baby84 skriver: WAUW søde hvor er det bare vokset og blevet flot. Synes det er gået super stærkt fra at vi drømte om store maver til nu hvor de bare er der og ser top gravide ud.
WAUW søde hvor er det bare vokset og blevet flot. Synes det er gået super stærkt fra at vi drømte om store maver til nu hvor de bare er der og ser top gravide ud.
Giver dig helt ret. Det er simpelthen for vildt altsåVi er så heldige
SÅ flot en mave
Det er så fantastisk (og underligt) at mærke et lille bitte menneske tumle rundt i maven på én
Ih sikke en flot mave...
Hold op hvor er du bare super flot gravid! Og hvor er maven allerede blevet stor! Super super flot!
flot mave! og du har fået den der fine streg
Miss Church skriver: Hold op hvor er du bare super flot gravid! Og hvor er maven allerede blevet stor! Super super flot!
ihh tak søøødeElsker den dejlige mave og den vidunderlige lille pigebaby
Månelys skriver: flot mave! og du har fået den der fine streg
Tusinde takJa den er da meget hyggelig, bare den går væk igen hehe
Kruse90 skriver: Tusinde takJa den er da meget hyggelig, bare den går væk igen hehe
det skal den nok, min er næsten forsvundet her næsten 4 mdr senere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128