Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede vi uge 26, og vi har KUN 98 dage til termin hvor er det altså vildt! Det er jo liiige om lidt. Vores lille Mynthe virker til at have det godt og hun sparker hver dag, hvilket hun har gjort længe, meen hun har opdaget hvor min blære er, og sommetider tror jeg hun bruger den som trampolin hehe. ..... og så har vi forhåbelig fundet en ny lejlighed med plads til os allesammen, så piger fingre for at vi får den... hvad med jer piger, hvordan har i det??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillee skriver: Så nåede vi uge 26, og vi har KUN 98 dage til termin hvor er det altså vildt! Det er jo liiige om lidt. Vores lille Mynthe virker til at have det godt og hun sparker hver dag, hvilket hun har gjort længe, meen hun har opdaget hvor min blære er, og sommetider tror jeg hun bruger den som trampolin hehe. ..... og så har vi forhåbelig fundet en ny lejlighed med plads til os allesammen, så piger fingre for at vi får den... hvad med jer piger, hvordan har i det??
Sikke en skøn babyhuleDu er så fin
Kruse90 skriver: Sikke en skøn babyhuleDu er så fin
Tak og ilm søde
så fin en mave du har.. vildt at du har nåët uge 26..Vi er sgu langt efterhånden
Rigtig flot babyhule , og dejligt hun har fundet frem til blæreren
Her laver bettepigen med blæreren hver eneste aften, inden vi skal sove - hvilket vi så ikke helt skal alligevel for det ender altid med jeg render på toilet 100 gange inden hun er færdig
baby84 skriver: så fin en mave du har.. vildt at du har nåët uge 26..Vi er sgu langt efterhånden
Mange tak Ja det er lidt vildt enlig, det går bare rigtigt stærkt lige pludselig, inden vi får set om, så føder vi alle sammen, hehe men høre enlig heller ikke til i Maj gruppen mere men er belvet så glade for jer (: hehe
Joyce skriver: Rigtig flot babyhule , og dejligt hun har fundet frem til blæreren Her laver bettepigen med blæreren hver eneste aften, inden vi skal sove - hvilket vi så ikke helt skal alligevel for det ender altid med jeg render på toilet 100 gange inden hun er færdig
Tak kender det aaalt for godt, synes hun er lidt strid nogen gange hehe
viben skriver: Så fin mave... Vi må næsten have termin samtidig? 28/4? I hvert fald er jeg også blevet hængende her ....Og her bliver der også leget trampolin på blæren!!
Så fin mave... Vi må næsten have termin samtidig? 28/4? I hvert fald er jeg også blevet hængende her ....Og her bliver der også leget trampolin på blæren!!
den 29 jaa synes maj gruppen er så dejlig hvordan har du det??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128