Mynthe uge 26

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

Camillee

Så nåede vi uge 26, og vi har KUN 98 dage til termin  
hvor er det altså vildt! Det er jo liiige om lidt.

Vores lille Mynthe virker til at have det godt og hun sparker hver dag, hvilket hun har gjort længe, meen hun har opdaget hvor min blære er, og sommetider tror jeg hun bruger den som trampolin  hehe.

..... og så har vi forhåbelig fundet en ny lejlighed med plads til os allesammen, så piger  fingre for at vi får den...

hvad med jer piger, hvordan har i det??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Kruse90

Camillee skriver:

Vores lille Mynthe virker til at have det godt og hun sparker hver dag, hvilket hun har gjort længe, meen hun har opdaget hvor min blære er, og sommetider tror jeg hun bruger den som trampolin  hehe.

..... og så har vi forhåbelig fundet en ny lejlighed med plads til os allesammen, så piger  fingre for at vi får den...

Sikke en skøn babyhule
Du er så fin

Anmeld

22. januar 2012

Camillee

Kruse90 skriver:

Sikke en skøn babyhule
Du er så fin

Tak og ilm søde

Anmeld

22. januar 2012

baby84

Camillee skriver:

så fin en mave du har.. vildt at du har nåët uge 26..Vi er sgu langt efterhånden

Anmeld

22. januar 2012

JH12

Rigtig flot babyhule , og dejligt hun har fundet frem til blæreren

Her laver bettepigen med blæreren hver eneste aften, inden vi skal sove - hvilket vi så ikke helt skal alligevel for det ender altid med jeg render på toilet 100 gange inden hun er færdig

Anmeld

22. januar 2012

Camillee

baby84 skriver:

så fin en mave du har.. vildt at du har nåët uge 26..Vi er sgu langt efterhånden

Mange tak
Ja det er lidt vildt enlig, det går bare rigtigt stærkt lige pludselig, inden vi får set om, så føder vi alle sammen, hehe
men høre enlig heller ikke til i Maj gruppen mere men er belvet så glade for jer (: hehe

Anmeld

22. januar 2012

Camillee

Joyce skriver:

Rigtig flot babyhule , og dejligt hun har fundet frem til blæreren

Her laver bettepigen med blæreren hver eneste aften, inden vi skal sove - hvilket vi så ikke helt skal alligevel for det ender altid med jeg render på toilet 100 gange inden hun er færdig

Tak
kender det aaalt for godt, synes hun er lidt strid nogen gange
hehe

Anmeld

23. januar 2012

viben

Så fin mave...
Vi må næsten have termin samtidig? 28/4? I hvert fald er jeg også blevet hængende her

....Og her bliver der også leget trampolin på blæren!!

Anmeld

23. januar 2012

Koen.

Smuk mavse søde

Anmeld

23. januar 2012

Camillee

viben skriver:

Så fin mave...
Vi må næsten have termin samtidig? 28/4? I hvert fald er jeg også blevet hængende her

....Og her bliver der også leget trampolin på blæren!!

den 29   jaa synes maj gruppen er så dejlig
hvordan har du det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.