Den søde ventetid ...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

sofiell89

Ja undskyld men (ikke negativt ment for jer andre - kun mig selv )
Den søde ventetid min bare røv..
Nøj hvor er jeg træt af at være gravid i øjeblikket. Jeg har så mange sure opstød og halsbrand, at jeg har endt flere gange med hovedet i toilettet om aftenen og natten. Lige så snart jeg kommer ned og ligge begynder det, og det er det samme hver aften i øjeblikket. Jeg spiser aftensmad allerede kl 16, for at prøve og mindske at jeg har det så skidt, men uanset hvad jeg spiser (toast, rugbrød, frugt, hvidløg eller chili) har jeg det skidt.
Ikke nok med det, døjer jeg stadigvæk med min morgenkvalme, så næsten hver morgen står jeg med hovedet i toilettet fra jeg står op og et par timer frem. (tiden er heldigvis blevet mindre, men alligevel)
Om jeg så ikke er begyndt at have mange og (synes jeg selv) kraftige plukkeveer, på de mest akavede tidspunkter, som faktisk gør livet endnu mere surt for mig... Jeg har en kæreste med meget lille sex lyst, og igår havde han endelig lyst, så selvfølgelig sprang jeg på ham. Men som vi lå der, fik jeg bare de vildeste plukkeveer (følte virkelig at hele min mave krampede voldsomt), så det endte med at vi måtte stoppe fordi det gjorde for ondt på mig... Ja undskyld, men hvad sker der lige for det.... Mig med den vildeste lyst dagligt give op, ja det svarer (for os i hvertfald) til at hele det danske landshold i fodbold stoppede fra den ene dag til den anden. Det er noget vi aldrig havde troet skulle ske. Hold kæft hvor blev jeg ked af det, og kunne se på min kæreste at han ikke vidste hvad han skulle gøre, andet end at prøve og nusse min krop og kysse min mave indtil jeg faldt til ro igen..

Ja undskyld, skulle bare lige ud med det, inden jeg blev for indebrandt. Jeg håber I alle har haft en dejlig weekend og nyder jeres små pus i maven Min lille skat mærker jeg mange gange om dagen udenpå nu, og prøver virkelig at sætte mig ned og nyde hende Og så er hun vild med Queen musik Der bliver sparket lystigt når jeg går og hører det herhjemme

Knus Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

viben

Det er helt okay Bare man også husker at nyde denne tid, så er der bestemt også plads til brokketråde

Jeg er også begyndt at døje med halsbrand - men slet ikke i den kaliber du beskriver... Har du prøvet at spørge på apoteket efter noget syrenedsættende? og så godt med puder når du skal sove...
Hos os er sex nærmest ikke eksisterende - men det er nu ok med os begge to. Det er ligesom om min krop kæmper imod, selvom resten af mig har lyst.. Til gengæld bliver der nusset og krammet på livet løs

Anmeld

23. januar 2012

JH12

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, og har desværre ikke nogen erfaring ..

Men jeg læste din tråd, og ville bestemt ikke gå uden at give dig en ordentlig krammer ...

Også håber jeg virkelig for dig det snart vender, så du kan nyde noget af din graviditet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.