Hvad slags dyne har I til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

samantha1986

Tror jeg har en dun dyne liggende til om vinteren og har lige købt en fiber dyne, som jeg håber kan bruges om sommeren. Der stod dog helårsdyne, så den burde jo være varm nok hele året.

Tusinde tak for jeres besvarelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

JH12

Vi har købt baby dyne i 100% Dun fra Ringsted Dun ..

Anmeld

23. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har en af hver og begge er alergi venlige og lige gode. Den ene er fra jysk, den anden er fra Kvickly. Vh stine

Anmeld

9. april 2012

Kapokamok

Misty skriver:

micofiber... Men det er mest fordi at både min mand og jeg har astma, og så er dun bare ikke den bedste mulighed

Hej Misty.

Jeg ved ikke om du har hørt om Kapok dyner, men hvis både du og din mand døjer med Astma, har vi rigtig gode feedback fra de af vores kunder, som mhar samme problemer og bruger Kapokdyner / puder. Puden er nok den vigtigste hvis man vil have en hurtig effekt forandring, da det er den som er tættest på næse og svælg.

Venligst.

Ole Jensen

Anmeld

9. april 2012

FogL

Ved ikke lige hvad den er lavet af. Det føles som et vattæppe..  

Men hun bruger den ikke, da der er 26 grader på soveværelset, og hun er i forvejen ret varm. Så hun ligger bare på den, og har et strikket tæppe over sig i stedet 

Anmeld

9. april 2012

Chevro

Vi har fået af vide at dun er det bedste, fordi det kan komme af med varmen. Fiber er mere tætsluttende og barnet 'kan' blive lidt klam/fugtig af det,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.